A Liszt Ferenc Repülőtéren a sátrak, később a bádogépületek annak idején hogy is voltak?
Amikor a MALÉV után visszajöttek nagy számban a diszkontok akkor alakult ki azt tudom.
Először ki kellett gyalogolni minden nélkül, utána ugye a sátor. Ahhoz sajnos volt szerencsém. A balkáni jelző kevés.
Utána lettek a könnyűszerkezetes (Lindab-féle barakkok) ami kicsit jobb volt, de jelezte, hogy sajnos állandósul.
És később ugye valamelyik kormánytag mondta azt, hogy ebből elég volt, nem járatjuk le az országot és akkor pár hónap alatt eltűntek.
Az új móló, amivel a kapuk területe nagyon megnövekedett pedig csak ezt követően épült meg. Talán a Covid idején készült el, de előtte már bővítették azt a területet valamennyire?
Vagy emlékszik valaki hogy volt?
Nekem kicsit már összecsúszott, főleg a vége.
Utazas kategoria..
En amugy emlekszem ra, de mi a kerdesed? Hogy mikor tűnt el az akol?
2016-ban elbontották az "ideiglenes létesítményeket" amikor a pier B megépült.
Hozzáteszem, ma sincs elég kapu minden fapadosnak, sokszor a peronon áll meg és bebuszoztatják az embereket a kapuhoz. Szerintem csápra fapadosokat nem is raknak, bár én British airways-ep szoktam repülni haza, de sosem láttam még fapadost "csápon" Ferihegyen.
Köszi a linket és a választ.
Az indulási oldalon szerintem ma már ez megoldódott. Van elég kapu.
És vajon a B móló átadása előtt hogy oldották meg bódék nélkül a beszallitast?
Illetve 2020-ban is adtak át valamit ott, de akkor mit is?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!