Állomásokon.
Nincs külön fűtpházuk ha erre gondolsz. Egy állomáson félrerakni olcsóbb is mint fűtőházban bérelni helyet.
Nem. De a MÁV járműveit sem tologatják be fedél alá. Nincs annyi állóhely.
Azokat a gépeket amelyikekben fagyálló van, úgymint Bz, némelyik csörgő, azokat kint szoktuk hagyni télen is és csak a fagyveszélyes gépeket a szergejek, bobók, stb mentek be a csarnokba. Szili, Gigant is elvan kint -20-ban is. Mindkét vezetőálláson fel kell kapcsolni a fűtést és kinyitni a géptér ajtókat, hogy menjen be valamennyi meleg, így talán nem lesz fagydugó a levegős rendszerben. Ha nincs hely, akkor a fagyveszélyes dízelt járatni kell.
A modern járműveken (Flirt, Kiss, stb) pedig van parkoló program, ők töltögetik az akkumulátoraikat, fűtögetik magukat akkor is ha nincs a közelükben mozdonyvezető aki felügyeljen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!