Van aki átfog állni tömegközlekedésre a benzin ár miatt?
Hát, jelen állás szerint nem az áremelkedés, hanem a dízelhiány fogja az embereket tömegközlekedésre terelni.
Annak pedig a kûrva anyját, aki leprolizza a közösségi közlekedést használókat. Amerre én élek, mindent lehet mondani a tömegközlekedést választók többségére, csak azt nem, hogy lecsúszott munkásosztálybeli lenne.
Én a magam részéről nyitott vagyok az autózást gyakrabban kiváltani más módokkal, de tény, hogy egy kedvezményesebb viteldíjrendszer (német mintára) sokat segítene .
2 honapig eljarok egy tank benzinnel.
Ez jelenleg piaci aron ha minden igaz 27-28 ezer ft.
Havi 14 ezer ft korul lesz ha autonal maradok,a berletet is emelni fogjak elobb utobb,az sem lesz annyival olcsobb,hogy megerje a kellemetlenseget ami vele jar.
En maradok az autonal
#13 aha, a dízelhiány. És a busz mivel megy? Naugye...
És a Volán ha jól tudom cég. Ami már piaci áron veszi a gázolajat, és ez be fog épülni a viteldíjba is előbb-utóbb. Így hiába drágul az autózás, vele fog drágulni a tömeközlekedés is.
Sajnos az elmúlt 12 év töketlenkedését most fogjuk aratni. De még így is megéri, mert ha nem omlik rájuk a gazdaság, és nem lesz államcsőd, itt maradnak három évtizedre a nyakunkon, mint Kádárék.
#17 Kerozint. Ami egy jóval finomabb (és drágább) párlat mint a gázolaj. Ésszerű...
Azt várom mikor fog a kutakon újra megjelenni a bioetanol, ilyen benzinárak mellett már vállalható lenne a többletfogyasztás.
Szerintem nem lesz jelentős az átállás az autóról a tömegközlekedésre, legfeljebb majd az emberek gondosabban tervezik az utat.
Ami az IKARUS-okat illeti, ne kezeljétek őket lenézően. A ma is közlekedő példányok már többnyire 30év fölötti járművek, a maguk idejében nagyon korszerűnek számítottak és nem lenne igazságos velük szemben támasztani a mai kor komfortigényeit. Az Ikarus valódi legenda, ezeknek lelkük van és még több évtized távlatában is működnek, sőt jónéhány újabb gyártmányú pl. bkv tulajdonában lévő autóbuszhoz képest kevesebbet is fogyasztanak. A bőrülések meg egyszerűen tisztíthatóak, ezzel szemben a mai modern buszok ülései magukba szívnak minden szennyeződést. Szóval igazából nem is minden rossz ami régi, csak valahogy a jót átemelni elfelejtjük, egyébként az élet más területein is...
#18 A mostani üzemanyagokban is van bioetanol kb. 7-8%. Egyébként ez az adagolás én úgy tudom növeli az üzemanyag előállítási költségét, miután maga a technológia is összetettebb.
Nem az lenne a logikus, hogy abbahagyjuk a bioetanolos adagolást?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!