Ez mitől lehet? 1998 Honda Civic, 2.0 dízel
Motort cseréltem benne, de amit beleraktam, azon már elektromos adagoló volt, a régin meg még mechanikus. Átraktam az adagolót is, beállítottam az előtöltést. Hidegen, melegen pöccre, tényleg csak fél fordulatra indult és ment szépen.
Elkezdett csepegni az adagolóból a gázolaj, levettem, elvittük megjavítatni, kicserélték az összes tömítést és azt mondták hogy le volt vakolva a szellőztetője, meg az Lda karja elhajtva hogy ne csináljon semmit.
Ezt ők megcsinálták, de azóta nagyon nehezen indult az autó, csak befújásra. Rájöttem hogy a hidegindító kart nagyon rosszul állították be és ezért még majdnem fél gáznál is kitartotta a csúszógyűrűt mozgató kart. Emiatt indult nehezen és emiatt volt nagyon csenge egy bizonyos fordulatszám alatt annyira, hogy szinte elindulni is alig bírt.
Ezt beállítottam rendesen, de azóta hidegen pöccre beindul, jár egy picit és megáll. Ezt 10-en sokszor el kell vele játszani és csak utánna tér észhez. Hidegen picit gyenge, de melegen már egész faszán megy és indul is pöccre.





Mert az aztán ku®vanagy tákolás, hogy kiveszel belőle egy motort, pár csavar, féltengelyek, kábelek+ vízcsövek és visszateszel egy ugyanolyat... Egyébként valahogy mégiscsak sikerült megcsinálnom rendesen, azóta is heti 6 napban napi 150 km-t megy.
Csak azóta van vele probléma, amióta az elvileg szakképzett, megbízható és amúgy jóhírű szervíz hozzányúlt az adagolóhoz...





Milyen nyomatékokat kellett volna nézni? A szelephézag hülyeség, ez már hidrotőkés, a megfelelő szíjfeszességről pedig az automata szíjfeszítő gondoskodik. Az sem mond el túl sokat, hogy nem vettem észre azt, hogy le van vakolva a szellőztető hisz nem szokás otthon bolygatni az adagolót.🤷♂️
Megfelelő motorra? Ugyanolyan motort tettem bele, mint ami benne volt. Ennél mi van még megfelelőbb?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!