Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » A gödöllői hév miért tart...

A gödöllői hév miért tart balra a pályájának egy szakaszán?

Figyelt kérdés
2021. okt. 3. 16:31
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Mert régen (1941-ig) balra tarts volt és azóta nem sikerült átépíteni.

Hasonló még a Déli-Nyugati és a Keleti-Kőbánya felső vasútvonalak.

2021. okt. 3. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
* Déli-Kelenföld
2021. okt. 3. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
82%
A gödöllői hév végig bal menetes, azaz a menet irány szerinti bal oldalon közlekedik. A magyarázat egészen egyszerű: 1941. július 6-ig Magyarországon (Budapesten: 1941. november 9-ig) baloldali közlekedés volt. A gödöllői hévet még nem korszerűsítették azóta, így megmaradt az "eredeti" közlekedési rend. (Ma már hihetetlennek tűnik, hogy egy éjszaka elegendő volt, hogy átálljanak a jobb oldali közlekedésre, azaz megforgatták a KRESZ táblákat, villamosmegállóhelyeket és amit még kellett az átálláshoz. [link] )
2021. okt. 3. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
83%

A buszokon az ajtókat nem egy éjszaka alatt szerelték át a másik oldalra... és amúgy sem egy éjszaka volt, fokozatos átállás volt. Budapest később állt át kicsivel.

AZt senki nem gondolhatja komolyan, hogy egy éjszaka alatt át lehet szerelni mindent.

De legalább kiderült hogy az origo nem csak a politikában csúsztat, hanem egy igaz cikke sincs.

2021. okt. 3. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim válasza:

Pedig itt csak ennyi lenne. Gödöllőn lakom. Hévvel járok dolgozni.

Mindkét oldalon vannak ajtók, mivel vonatnak minősül.

A perontükröket és a menetrendeket kell megcserélni és mehet is. Hozzáteszem szabitéren ez mocsokjó lenne.


Egyébként minden évben szórakoznak a vágányokkl. Hetekig egyvágányon meg, az ellenkező oldalon és működik.


A kbv fejesek letojják és ezért nem áll át. Ennyi a titok.


Előttem szóló életében nem látott hévet.

2021. nov. 18. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

#5 Az állomás szerkesztési szabályok miatt az összes állomást, biztosító berendezést is át kell építeni. Vasútnál elég szigorú szabályok vannak arra, hogy hogyan kell kialakítani egy állomást, hova milyen irányú, milyen típusú kitérőt kell beépíteni, a különböző kitérők között mekkora távolságot kell tartani stb.

Az teljesen más, hogy ideiglenesen helytelen vágányon közlekedik egy vonat.

2021. nov. 19. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:

Ennyire sötét vagy, vagy segítséget kapsz?

A hévek, oda vissza szimetriára vannak kiépítve. Ha életedben csak egyszer utaztál volna akárcsak hasonlóval, most nem írnál ekkora blőd f@szságot.

És tuti írsz még erre, mert a hü_lyék nem viselik el, ha nem övék az utolsó szó -.-

2021. nov. 19. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!