A gödöllői hév miért tart balra a pályájának egy szakaszán?
Mert régen (1941-ig) balra tarts volt és azóta nem sikerült átépíteni.
Hasonló még a Déli-Nyugati és a Keleti-Kőbánya felső vasútvonalak.
A buszokon az ajtókat nem egy éjszaka alatt szerelték át a másik oldalra... és amúgy sem egy éjszaka volt, fokozatos átállás volt. Budapest később állt át kicsivel.
AZt senki nem gondolhatja komolyan, hogy egy éjszaka alatt át lehet szerelni mindent.
De legalább kiderült hogy az origo nem csak a politikában csúsztat, hanem egy igaz cikke sincs.
Pedig itt csak ennyi lenne. Gödöllőn lakom. Hévvel járok dolgozni.
Mindkét oldalon vannak ajtók, mivel vonatnak minősül.
A perontükröket és a menetrendeket kell megcserélni és mehet is. Hozzáteszem szabitéren ez mocsokjó lenne.
Egyébként minden évben szórakoznak a vágányokkl. Hetekig egyvágányon meg, az ellenkező oldalon és működik.
A kbv fejesek letojják és ezért nem áll át. Ennyi a titok.
Előttem szóló életében nem látott hévet.
#5 Az állomás szerkesztési szabályok miatt az összes állomást, biztosító berendezést is át kell építeni. Vasútnál elég szigorú szabályok vannak arra, hogy hogyan kell kialakítani egy állomást, hova milyen irányú, milyen típusú kitérőt kell beépíteni, a különböző kitérők között mekkora távolságot kell tartani stb.
Az teljesen más, hogy ideiglenesen helytelen vágányon közlekedik egy vonat.
Ennyire sötét vagy, vagy segítséget kapsz?
A hévek, oda vissza szimetriára vannak kiépítve. Ha életedben csak egyszer utaztál volna akárcsak hasonlóval, most nem írnál ekkora blőd f@szságot.
És tuti írsz még erre, mert a hü_lyék nem viselik el, ha nem övék az utolsó szó -.-
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!