Egyetértetek azzal, hogy az M7-es autópályának mindkét irányban 3 sávosnak kéne lennie Siófokig, de legalább Székesfehérvárig?
Normális infrastrukturát akarnak az autósok. Nem csak az autósok, hanem a tranzitteherforgalom is. Az autósok brutális pénzt fizetnek be az államkasszába a kövedékiadóval, az üzemanyag áfájával, a súlyadóval és az útdíjjal. Ez jócskán több, mint a komplett magyar vasút éves költségvetése.
Nem kell minden faluba autópálya,de szükség van egy normális gerinchálózatra. A mai hálózaton az M7 forgalma túlnőtte a pályát ( nem a teljes szakaszon persze ), az M1 forgalma is túlnőtte a pálya kapacitását, az M5-ről és au M0-ról meg ne is beszéljünk.
A forgalmi igények miatt szükséges az M7 bővítése, az M0 normális befejezése és egy tranzit gyorsforgalmi út Győr és az M5 közé.
E mellett szükség lenne egy normális NFM-re, mert amit a vasúttal csinálnak az nevetséges. 30 év alatt nem tudtunk megépíteni egy darabka pályát Kökitől Ferihegy2-re, de legalább már megint tervezik! Sokadjára!
Normális vasúthálózattal lehetne csökkenteni valamelyest a közút forgalmát,de ez a normális hálózat hiányzik, a kiépítése pedig csilliárdokba kerül és ezek csak álmok maradnak a következő 40 évre, pedig már 10 éve is szükség lett volna ezekre.
De ettől függetlenül az érintett szakaszokon igenis szükséges az autópálya bővítése.
A jövőben megépülhetnek a déli összekötő autópályák, így a kutya nem fog Budapest felé menni. pl. m8, m9
Amúgy szerintem a Siófok-Budapest vasútvonal is lehetne 3 vágányú, valamivel kevesebb lenne a fennakadás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!