Mikor épül meg az M0-ás hiányzó ÉNY-i része, az M1-től a megyeri hídig?
Figyelt kérdés
2010. aug. 15. 16:33
2/5 A kérdező kommentje:
Miből gondolod?
Ez a szokásos magyar pesszimizmus vagy környezetvédő vagy?
2010. aug. 16. 17:25
3/5 anonim válasza:
Pénz nélkül tén yleg soha. Sajnos az a rész az ami a Budai hegyek miatt gázos és a környezetvédők nagyon tiltakoznak ellene. Csak tudnám miért amikor az a sok autó kénytelen a belvároson áthaladni mert a M0-on az M3>M1-M7 legalább 80 km. Akkor már gyorsabb keresztben a városon.
4/5 anonim válasza:
Ha hegynek viszel egy 7 sáv szélességű utat (2 leálló, 4 forgalmi, egy elválasztó), az iszonyat nagy tájsebet jelent. Ha alagutat fúrsz, akkor barlangokba futhatsz, vízforrásokat vághatsz ketté, zavarhatsz meg, szóval nem egyeszerű megtervezni sem!
5/5 A kérdező kommentje:
Igen ez tény.
Budakeszitől Solymárig muszáj lesz alagutat fúrni, mert nagyon nagy a szintkülönbség. Ez egy minimim 5-6 kilóméteres alagút lenne. És Ürömnél is kérdés hogy kell-e alagút vagy megoldják, mint Törökbálintnál.
Szóval a terepviszonyok miatt, úgy hallottam, hogy a hiányzó észak-budai szektor többe kerülne, mint az eddig megépült háromnegyed M0-ás.
2010. okt. 28. 20:43
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!