Melyik utat élveznétek jobban, ha ti vezettek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Teljesen mindegy mert lehet a gyengébb autóval is menni szerpentinen.
Mert nem fontos ott esze veszettül hajtani.
Én ott is szép lassan nyugodtan vezetek, nézgelődök és sokall érdekesebb mint versenyezni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Persze, gyenge autóval szerpentinen felfelé kicsit szenvedős, na de előbb-utóbb lefelé is visz az út."
Csak amíg felfelé bűntetlenül tiporhatod, lefelé már tudni kell vezetni is illetve a jó fék sem árt. Gyenge autón általában pont ez utóbbi nincs. Nagy fless az első 5 kanyarban elmelegíted a féked, utána meg gurulsz lefelé motorfékkel... :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egy hegyi szerpentinen nem a gyenge autó lesz a szűk keresztmetszet, hanem többnyire az átlagos sofőr. Egy átlag 90-100 LE közötti alsó kategóriás autónak kettesben a vége valahol 90 körül lenne, de borítékolom, hogy az emberek nagy része sehol sem tudná tiltásig elforgatni például a Gyöngyös és Parádsasvár közötti szerpentinen, ellenben fogyna vagy egy kilót a kormánnyal folytatott elkeseredett küzdelemben.
lefelé pedig épp úgy kell menni, mint felfelé, ugyanabban a fokozatban, esetleg néha egy fokozattal magasabban, akkor van esély, hogy nem meggypirosban játszó féktárcsával és lenullázott fékbetétekkel ér az aljára az ember.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!