Miért lehet csak 40-el menni a segédmotoros kerékpárraé közúton?
Nagyon érdekes.csupán 10-el lassabb az 50-nél, de máris mennyivel veszélyesebb.. Van egy simsonom, b-s jogsival vezetem nap mint nap. egyből felhajtok a főútvonalra, venném fel az ütemet, erre meg kell állnom 40-nél. És ott sohannak el mellettem az autók. na nemáár. Pedig nekik 50 a korlát.
Miért nem lehet 50-el menni? Sokkal, de sokkal biztonságosabb úgy! simán megy még a simson is akár 80-al. robogók is 60-al simán menne..
De ott a segédmotoros is annyival mehet.
A főkérdés meg simán hülyeség. Sokkal nagyobb sebességkülönbségek is vannak.
Kérdező a pótos teherautóban is azon tipródna, a többiek miért mehetnek 130-cl, ő meg miért nem?
"De ott a segédmotoros is annyival mehet." Nem, olvasd el a kreszt.
"A főkérdés meg simán hülyeség. Sokkal nagyobb sebességkülönbségek is vannak."
Nem hülyeség. Szerintem is jó kérdés, hogy miért generálnak feleslegesen sebességkülönbséget (és ezzel szükségtelen előzéseket) az autók és smkp-k között.
"10: belül is lehet. főútvonalon pl."
Nem lehet, olvasd el a kreszt. #6-os hozzászólásban be van linkelve.
"Meg az is fszság, hogy a simson mióta minősül smkp-nak."
Az a fsz, aki smkp-ként helyezte forgalomba és nem motorkerékpárként.
Egy simson megfelelne a motorkerékpár kategóriának is, csak a kedvezőbb feltételek miatt szinte mindenki smkp-ként tartja forgalomban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!