Annyi előnye van, hogy valamelyest gyorsabban közlekedhetsz járdán, és felszállhatsz vele járműre, viszont szegélyeknél, sarkoknál gondban leszel, a legtöbb roller nem tud lendületből megbirkózni a padkákkal.
(Ugratgatni persze lehet, csak előbb-utóbb perecelsz egyet)
Az úttestre természetesen nem mehetsz ki vele.
2019. aug. 28. 01:40
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
Oxelo town 9 ef v2 néztem ki 150€ az jó roller vagy talalok jóbat? Aszt hallottam hogy sokat kell cserélgetni rajta dolgokat mert olyan razkodos a út és el kezd mozogni a roller kormányá.
2019. aug. 28. 02:10
4/10 anonim válasza:
2-es, már miért ne mehetne vele az úttestre? Mindenben megfelel a kerékpàr definíciójának, sebessége, dinamikàja is sokkal inkább ahhoz hasonlít, mint a gyalogosokéhoz. Abszolút semmi keresnivalója a járdán. Az már egy másik kérdés, hogy a hatóságok lemaradtak a szabályozás tekintetében és kèt független fék meg világítás, hangjelző berendezes és prizmák nélkül árulják a többsègüket. De hogy járdán nyilvánvalóan semmi keresnivalója ezeknek, az tuti!
2019. aug. 28. 03:55
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
#4, a nem benzinmotoros rollernek semmi keresnivalója az úttesten. Tessék, olvass:
Szeribtem ezek a rollerek ide magyarorszagra nem valok!Egy az hogy nincs is itt ennek semmi kukturaja meg szabalyzasa,a masik meg hogy annyira szarok az utak meg a jardak is,hogy ezekkel a 20centi atmeroju kis pvc kerekekkel haladni ugysem tudsz normalisan
2019. aug. 28. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Se úttestre, se járdára nem valók. Jelenleg nincs szabályozva a használatuk.
2019. aug. 28. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Attól függ, mire kell.
Nyugaton ezek "last mile" tömegközlekedést kiegészítő eszközök. És arra tökéletes.
Mondjuk gyalog kicsit messze laksz a metrótól, azt a távot rollerrel letudod fele idő alatt, másik végén szintén ilyesmi. Szóval oda-vissza úton akár fél órát is lehet vele spórolni, de ez mindenkinek házi feladat, kiszámolni saját útvonalra.
Lényeg hogy 1 max 2 km-es távokra használható jól. Túl rövid távon nem hoz semmit, hosszú távon meg nem elég haladós, cserébe baromi fárasztó.
A villanyos változat elég nehéz, 20-25 km/h sebességnél totál életveszély, de Pesten nagyon sokan használják. Sajnos még a szabálytalan homály bicikliseknél is veszélyesebbek.
2019. aug. 28. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 Moon_Walker válasza:
ha térkövesek a járdák, akkor nagyon kellemetlen. amúgy valóban max 2,5km az ideális táv egyben lenyomni. és semmi probléma a járdán, ha kulturáltan használja valaki, mint pl. én. ha tömegbe érsz simán gyalogosként tudsz továbbhaladni, majd felpattanni rá. semmi köze a biciklis dinamikához. sokkal jobb ilyen kis távon.
2019. aug. 30. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 Vikuci79 válasza:
Helo!
Nekem is van, a jó utakon lehet vele közlekedni, enyémen hátsó fék is van, decathlonos, nagyobb kerekü, rugós. Összecsukható, ha szerelőhöz viszem az autót és ott kell hagyni szoktam használni. Cipelni kicsit nehéz, de lépcsőnél, buszon még azt is el tudom képzelni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!