Honnét tudom, hogy van e kötelező biztotsítás az autómon?
Figyelt kérdés
Online kötöttek nekem biztosítást a Netrisken, péntek délután.
A pénzt elutaltam, de nem érkezett meg, csak hétfőn fog.
A netriskes fiókomnál az szerepel,hogy
Alkuszi megbízás:
"Beküldött. Köszönjük.
Rögzítés dátuma: 2018.08.10"
Jött egy csomó "visszaigazoló" e-mail, de őszintén szólva számomra nem derül ki,hogy él e a biztosítás.
2018. aug. 11. 16:30
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A netrisk csak egy ajánlatról ad visszaigazolást.
Meg kell várni, amíg az adott biztosító küld biztosítási kötvényt. Akkor biztos, hogy él a szerződés.
De ha kaptál egy csomó visszaigazoló e-mailt, akkor ha elolvasnád, megtudnád, hogy van-e biztosításod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!