Egyedileg épített/átépített elektromos személyautót, milyen feltételekkel lehet forgalomba helyeztetni?
Még ennek az egyszerűbb módja is költséges:
Valami meglévő, faékegyszerű, régi, olcsó benzinmotoros autóból kidobni a motort, tankot, és ebbe építeni elektromos hajtást. 1-es Swift, Citroen Kacsa, ilyesmikbe.
A végén lesz egy mopedautóknál alig gyorsabb, 100 km körüli hatótávú valamid, ami városi bevásárlókocsinak tényleg alkalmas, és elmondhatod, hogy te építetted.
Papírok, tervezés, tervek elbíráltatása, építési engedély. A papírmunka költsége kb. kétszer annyi lesz, mint az átalakításé (az sem kevés). Egy tetszőleges, első generációs elektromos autó, félig elhasznált akkupakkal (még kb. garantált 100 000 km van benne) sokkal olcsóbban kijön, és teljesen mai autó jellegű lesz, nem lesz benne "fapados rom" érzésed.
Köszönöm a válaszokat, sejtettem, meg mostmár látom nagyjából, hogy ezt így nem lesz egyszerű a közeljövőben megoldani.
Különben én arra gondoltam igen, hogy egy meglévő faék autóban cserélni a rendszert, de akkor maximum gokart szinten lehetne, és csak zárt pályán használni...
Álom marad egyelőre, remélem az idővel fejlődik, változik minden.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!