Ha egy autón cserélnek valamilyen alkatrészt, vagy javítják, akkor számlát vagy valamit adnak róla?
Érdemes az alkatrészválasztást a szerelőre bízni. Derülhetnek ki turpisságok, és a neten rendelt bárdiunixlángos cucc mégsem jó. Te kenheted a hajadra, tőle visszaveszik. Másrészt, csak az általa szállított alkatrészre vállal garanciát. Ha te hozod az alkatrészt, és valami gond van, a szerelő és a te alkatrészforrásod egymásra fog mutogatni, és te fogod megszívni.
Egy adott munkán egy bizonyos összeget szeretne keresni. Ha te hozod az alkatrészt, akkor olyan munkadíjat fog mondani, hogy benne legyen az is, amit az alkatrészen keresett volna. Mellesleg a fillérszexuáló ügyfeleket sehol nem szeretik.
Komolyabb szervizekbe nem is vihetsz alkatrészt, csak ha aláírod, hogy ezzel lemondasz a javítás garanciájáról.
Illetve ha nem jó alkatrészt viszel, akkor a kocsidat félreállítják, és megy a sor végére. Mert nekik nincs idejük rád várni.
Ha meg ők szerzik be, akkor pár óra alatt náluk van.
És 1-esnek üzenem, meg lehet kérdezni a szerelőt, hogy ő mennyiért szerzi be, így el tudod dönteni, hogy te viszed vagy tőle kéred.
AMúgy meg ahogy 2-es is írja, ha valami utána elszáll, akkor a szerelő azt mondja, rossz alkatrészt vittél. Az üzlet meg, hogy rosszul szerelték be... Sakk-matt.
Ha ő szerzi be, akkor vállalja a garanciát.
A szervizkönyv elvileg új autóknál van, és ameddig vezetik (egy 20 éves suzukihoz ne keress). Elvileg abban vezetik, hogy mikor mi történt a kocsival. Javítás, olajcsere stb.
De ezt nem lehet tudni, hogy tényleg elvégezték, vagy csak beleírták...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!