Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » Sikertelen bejelentés Kártörté...

Sikertelen bejelentés Kártörténeti Nyilvántartó Rendszerbe biztosítóváltás után?

Figyelt kérdés

Idén járt le az előző biztosítómnál a KGFB szerződés, és a forduló előtt kezdeményeztem a Netrisknél a biztosítóváltást.

Mind a felmondásról, mind az új szerződés megkötéséről pozitív értesítést kaptam.

Tegnap jött egy levél az új biztosítótól, hogy nem tudtak bejelenteni a Központi Kártörténeti Nyilvántartó Rendszerbe, mert a rendszer válasza szerint: "Párhuzamos üzemeltetés esetén csak Érdekmúlás miatt törölt kötvény használható fel kárelőzményként". Ezért a korábbi bonus-malus fokozatot nem tudják a jelen szerződésnél figyelembe venni.

Valakinek volt már hasonló visszajelzése biztosítóváltásnál? Ha igen, mi a teendő? A biztosítóm azt kérte, hogy ellenőrizzem a szerződésszámot (ellenőriztem, stimmel), illetve ha szükséges, keressem fel az előző biztosítót.

Nem nagyon értem, hogy ha történt egy sikeres biztosítóváltás a lehetséges időablakon belül, akkor milyen probléma adódhat, illetve elvileg akkor ez minden üzembentartónál jelentkezik váltáskor?

Köszi a segítséget!


2015. jún. 19. 07:51
 1/1 anonim ***** válasza:
továbbítsd a netrisknek hogy oldja meg, ezért vannak.
2015. jún. 20. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!