Ha egy külföldről vásárolt motornak elvesztek a papírjai, akkor lehet azt még itthon forgalomba helyezni?
Ha szalonban vásároltad, és útközben elvesztek a papírok, akkor kérj másolatot..ha nem adnak, akkor azt bebuktad.
egyébként nem.
Ja nem az enyém, csak így árulják, konkrétan ezt: [link]
Felhívtam, és mondta az eladó, hogy ez a helyzet, mert amúgy kifogástalan állapotban van, és nagyon jó áron, de emiatt csak alkatrésznek tudja árusítani. Ő viszont szalontól vette, amiről van adásvételije.
Esélyes, hogy nem makulátlan a múltja, esetleg lopott motorról van szó?
Nagyon egyszerű.
Ha érdekel a motor, menj el, nézd meg, akár alkudj is rá.
Kösd ki feltételként, hogy közösen felkeresitek a szalont/illetékes szerveket és megérdeklőditek a helyzetet, majd amennyiben a dolog megállja a helyét, úgy megveszed tőle a motort és a felmerült költségeket te állod. Ha elbukik, akkor a költségek őt terhelik és a motor is marad nála.
Ha nem megy bele, sarkon fordulsz és otthagyod.
Normális esetben egy ilyen motor félmillió környékét kóstálja, de külföldi papírokkal is 400 felett van, így természetes, hogy gyanús, de néhány okos húzással be tudod magad biztosítani.
A rossz hírem az, hogy ha a motor rendben van és te elhozod, erre a nekifutásra az irányár kb felét még rá kell költened, hogy legalizáld.
Ha mindenképpen a chopper/cruiser a vágyálmod, érdemes lehet elgondolkodni a kategóriaváltáson, mert A1 -es jogsival csak eszement áron fogsz találni, egy nagyobbat viszont olcsóbban is, de legrosszabb esetben ugyanennyiért megkapsz (pl. Virago, EN 400, Savage, de még a 600-as Shadow is csak ugyanannyiba kerül, mint a 125-ös)
Köszi az ötleteket. Az a baj, hogy az eladó eleve alkatrésznek árulja... Szóval biztos nem menne bele, hogy a papírokat elintézzük úgy, hogy ő állja, és ha minden rendben, akkor kifizetem, mert ő sem akar bajlódni vele.
A 125-ösben meg azért gondolkodom, mert még csak B-s jogsim van, nem akarok majd' 100ezret elkölteni egy A korlátlanra, hogy megízleljem a motoros életet, épp elég egy B125-ös ~30ezerért. Köbcentire elég egyelőre a 125, ha kinövöm majd váltok.
De erről a vasról úgy érzem lebeszéltetek. Nem éri meg a rizikót, meg a kockázatot. De a modell maga nagyon bejön, rendes (bár külföldi) papírokkal már találtam 350-ért is, az meg nekem megéri.
Ha, 600-as shadow-t most vett jóbarátom 700-ért, és ez jó árnak számít, szóval azért más árkategória.
Köszönöm a válaszokat!
Ó, így már minden érthető.
Érdemes lehet figyelned a HAHU-t, mert lehet ott jó vásárokat is csinálni.
Érvényes okmányokkal a következő, A1/B125 -be beleférő, alacsonyabb árú taligák vannak, amelyeket (ízléstől függően) érdemes lehet megnézni:
(nem kell megijedni a nevétől, elég jó vasak a husángok)
Ezeket lehet beszerezni max 300-ig.
A bővített kereső segítségével, meg némi józan paraszti ésszel (számolva a tulajdonosi tévedéskkel/elírásokkal) elég jól ki lehet szűrni a számodra érdekes tücsköket.
Köszi a linkeket, de a cruiserek jönnek be de nagyon, ilyen szempontból a fent említett shadow a nyerő. Elhiszem, hogy vannak olcsóbb 125-ös tücskök is, de én már letettem a voksom a típus mellett :)
A hirdetőoldalakat továbbra is bújom :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!