Mi a véleményetek az Astra biztosítóról?
Az ügyintézés sebessége, esetleges csődveszély minimális kockázata, kapcsolattartás.
Az én biztosítóválasztásom majd annak számít, akinek én okozok kárt, tudtommal. Tehát tojok rá, hogy 3 hónap alatt elintézik az ő kocsiját vagy beletelik 1 év.
Kapcsolattartás meg? Engem ne merjenek zaklatni ezekkel a reklám sz@rokkal mert megjárják.
Igen. Még nem jutottunk el tündérországunkban odáig, hogy felismerjük a jó partneri viszony fontosságát. Megértem az előző válaszolókat, de...
A kapcsolattartás nehézkes, ami pénzt megspórolnál, eltelefonálod, ellevelezed. Sokat kell várni, mire ügyintézőt kapcsolnak, persze megoldás azonnal nem születik. felkészületlenek, mint majdnem az összes. Nem küldenek díjbekérőt, így elmaradhat esetleg egy-egy befizetés. Úgy vettem észre, roppant fillérbaxóak. Örülök, hogy nem mentem hozzájuk, igaz a máv biztosító is elsőre antipatikus volt már. Nem is értettem, hogy hogy választhat (lophat) valaki ilyen rossz brand-et, minthogy "máv". Asszem be is jött.
Azt abszolút támogatnám, hogy bevezessük a direktbiztosító rendszert, vagyis a kárt a te biztosítód fizetni ki, nem a másik félé. Van, ahol ez így van, itt nincs így. Ez meg is fog látszani a kárkifizetéseknek, ha marad ez a rendszer, szvsz.
Talán a K&H a legjobb, de a bankfiókokban csak továbbítják az ügyet a biztosító részleg fel, ám felkészültek és lehet biztosítónak nevezni őket. Minden idők legszarabb, legelvetemültebben végletes és töketlen, csaló, élősködő, köpedelem biztosítója (annak vallja magát) az allianz. Ígérgetnek fűt-fát, de hazudnak, becsapnak, visszaélnek a helyzetükkel. Legszívesebben 10 évre eltiltanám a közügyektől az összes vezetőjét.
Köszönöm Mindenki véleményét, hozzászólását!
Igazából én ezt a kérdést azért tettem fel mert nekem a biztosításom az Astránál van és mindenféle értesítés nélkül ( amit persze nem ismernek el ) megemelték a biztosítási díjat 300%-al. 4070 Ft-ról 15500 Ft-ra. ( negyedéves díj )Nem volt kár okozás B10 -ben vagyok szóval teljességgel érthetetlen számomra, ezért voltam kíváncsi vajon csak én jártam e így. Nem értik meg ha megkaptam volna az értesítést díjváltozásról akkor lemondtam volna.Hozzáállásuk segítség nyújtásuk egyenlő a nullával, csak azt hajtogatják ők értesítettek. Hááát erről ennyit.
Nem kötelesek értesíteni a díjváltozásról :P
Ezért kell minden egyes évben rászánni azt a 10 percet és kitölteni a kalkulátort. Abból pontosan láttad volna, hogy már 15.000 ft a díj (amúgy évi 60? Normális vagy? Nekem évi 8 ezer..)
Azért úgy gondolom, kell hogy értesítsenek a díjváltozásról. Elvileg alapvető, általános jogszabályok írják elő. Azért azon nagyon csodálkoznék, ha nem kellene értesíteniük időben, mert névlegesen azért EU tagállam vagyunk.
Ám nem is valószínűsítem, hogy a #8-as válaszíró régi bútordarab lenne a KGFB világában, mivel az ilyenek már tudják, hogy nem csak azon a tényezőn múlik az éves díj, hogy valaki "normális" vagy nem, hanem igen sok mindenen.
Magam részértől a nem a valós kártörténeten alapuló, hanem különféle paraméterek alapján (nem, kor, lakhely, stb,) számított díjat abszolút diszkriminatívnak és alapvető jogokkal ellenkezőnek vélek egy olyan biztosítási piacon, ahol kötelező a biztosítottság.
Az astrát meg tuti otthagynám, ha valóban nem értesített (ami nem lepne meg) akkor jelezném is a pszáfnál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!