Egyedileg épített autó forgalomba helyezésének menete költsége?
Angliából hoztunk egy BMW e30 325i Cabrio donort, amibe bekerült egy szintén Angliából hozott Bmw 4.4 v8-as motor, váltóval, kuplunggal, hajtással. Az átalakítás során a motorteret erősen módosítani kellet, a kasznit megerősítettük extra merevítésekkel, hogy ne csavarodjon.
A motor kapott egy direkt szűrőt, sport vezérműtengelyt, hengerenkénti leömlőt, sport rendszert, nagy hűtőt és egy chiptuningot. Értelem szerűen kapott egy állítható magasságú és keménységű futóművet, E46 M3 fékeket, sperrdifit, hidrokézit, valamint módosítottuk a kormányszöget majdnem 90 fokra. Több V8-ast építettünk már de ez az első amit utcán használnánk és nem versenyen. Az autó össze lett rakva tesztelés céljával ment 200 km-t majd amikor minden teszt hibátlanul zajlott szétszedtük elemeire és fényezésre vár.
Az átépítés dokumentálva van az utolsó csavarméretig csak ellenjegyeztetni kell. Mi a menete és a költsége annak, hogy az Nemzeti Közlekedési Hatóság jóváhagyja az átalakítás és rendszámot kaphassak rá? Olyan 500-700e forint körűl szánnék a lepappíroztatásra, ha egyátalán le lehet.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!