Ez hogy létezhet?! "KÖTVÉNYSZÁMA NEM BEAZONOSÍTHATÓ". Pedig ez évre vonatkozó KGFB összegét átutaltuk a BIZTOSÍTÓ ÁLTAL KIKÜLDÖTT díjesedékességi értesítőn megadott összegben és a BIZTOSÍTÓ által megadott bankszámlaszámra.
Figyelt kérdés
Ma a telefonos ügyfélszolgálatukon érdeklődni szerettem volna, de nem tudtam, mert a bekért kötvényszám és rendszám utolsó 3 számjegyét megadva, kötvényszámomat nem tudták beazonosítani.
Írjon az ember ilyenkor egy tértivevényes levelet, és várja ki, míg 30 napon belül válaszolnak rá?
Mit lehet ilyenkor tenni?
2012. febr. 21. 14:55
1/2 anonim válasza:
Nem hallottam még ilyenről, melyik biztosító ez? Ha lehet szerintem inkább személyesen célszerű elintézni ezt, ha nem veszik fel az ügyfélszolgálatosok.
2/2 A kérdező kommentje:
K&H.
2012. febr. 21. 19:29
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!