Írna vki részleteket az Allianz uj eGFB biztositásárol?
Figyelt kérdés
A honlaprol csak az derul ki, mit LEHET mailen intezni, a 40es telefonjukon se tudnak többet, h pl hogyan zajlik a karrendezes, v egyéb ügyintézés, szükség esetén nincs is jogod/lehetőséged élő ügyintezőt (v telefonost) igenybe venni?2010. nov. 24. 12:05
2/3 anonim válasza:
Pont így voltunk mi is, igen olcsó árat dobott ki a net, fater bement az Allianzhoz megkérdezte, hogyan van ez, a lényeg, hogy onnantól kezdve mindent online kell intézni, na ez nem volt szimpatikus, mert egy kárrendezést online intézni pfff. Még ha egy élő személlyel beszél az ember ilyenkor az is problémás lehet és elhúzódhat, hát még így, úgyhogy maradunk a hagyományos intézésnél, több pénzért.
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Én is ettől tartottam...
2010. nov. 25. 19:49
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!