A biztosítótársaságok olyan munkatársait nem kellene jól kirúgni, akik nem hajlandóak fizetni?
Tény és való, hogy a biztosító mindig megpróbál kifogást keresni, hogy miért ne fizessen, de:
1. Pont az alkalmazottak azok, akiknek köszönhetően sokkal több a kifizetés, mint amennyit a biztosító valójában ki szeretne fizetni. A biztosító SOHA nem akar fizetni, de az ügyintéző személyek hétköznapi emberek, nem pedig pénzéhes felsővezetők, van köztük sok jószándékú is. Nem KGFB ugyan, de példa rá anyám, aki pár hónapja eltörte a bokáját, a balesetbiztosítása fizetett, de még a lakásbiztosítása miatt is kapott egy keveset, mert az ügyintéző nő csavart egy kicsit a sztorin úgy, hogy beleférjen az egyik skatulyába, neki köszönhetően kapott még egy kicsit többet.
2. Mint írtam, még ha ki is fogsz egy olyan ügyintézőt, aki nem jószívű és minden követ megmozgat, hogy valami indokot találjon arra, hogy ne kelljen fizetni, de ha nincs indok, akkor nem tud mit csinálni. Ha indokot talál, az a te hibád. Ne hajts gyorsan, tarts követési távolságot, legyen megfelelő műszaki állapotú az autód, használj téli-nyári gumit évszaknak megfelelően, ne igyál, ne telefonozz, stb és akkor nem fogja tudni elutasítani a fizetést. Ha elutasítja, akkor valami kihágást talált, ami a te felelősséged, te hibád.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!