Hogy papírozzák a komolyabb tuningot?
Amik valóban komoly szintű tuningok, pl TC-n volt a Suprákat átalakító műhelyről a videósorozat és a hasonló szintű átalakításokat azokat miként papírozzák? Elvileg ugye a komolyabb átalakítások nem nagyon engedélyezettek nálunk. Viszont akkor valami módja mégis van, hogy az ilyen normális, szakszerű átalakítások után papírjai legyenek egy autónak.
Mi erre a módszer vagy miként csinálják? Nem mintha én tuningoltatni akarnák, csak érdekel a téma.
Magyarul a műbizonylat a kulcs?
Mert pont ez a lényeg, hogy nem " sufni-tuning ", hanem valóban komoly, milliós tételekből összeállított autók akár, ehhez mérhető színvonalon elkészítve.
Ezért gondolkodtam rajta, hogy akkor valami módja mégis van annak, hogy ezek legálisan, forgalomban közlekedhessenek. Mert itt már azért nyilván az se játszik, hogy az akár duplája fölött teljesítménnyel, beírják az eredetit a forgalmiba, aztán úgy se veszik észre műszakin, az egyéb optikai átalakításokról nem is beszélve.
#2 Azt azért nézted, hogy az általad nézett videósorazatban P rendszám volt a Suprán? Ez pedig RMS Geri saját vállakozásának rendszáma , és szállítás, tesztkör esetén ráteheti bármelyik tuning alatt álló autóra, ehhez pedig nem kell, hogy a kocsi műszakiztatva, papirozva legyen. Videón többször látszik is, illetve elmondja, hogy az az autó is csak azért utcai legál, mert olyan helyre kerül, ahol nincs műszaki. Illetve azt is elmondja, hogy nálunk lehetetlen még műbizonylattal is forgalomba helyezni, így erre csak az a megoldás, hogy kiviszik egy nyugati országba, ahol nem ilyen maradi az NKH-hoz hasonló szervezet, ott kap egy TÜV vizsgát, amit itt már nálunk kénytelenek elfogadni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!