70-es motor 50-es papírokkal? Megéri a műszakizás új papírokért?
Sziasztok, amint a címben is láthattátok papírügyekről kérdeznék, jelenleg első motorom megvásárlása előtt állok, mivel 17 vagyok és csak másfél hónapja dolgozok a kinézett motor pedig hirtelen jött és az eladó a szezon előtt szeretné lepasszolni hogy vehessen újat, ezért a jogsit utána tenném le, lehetőleg a frissen vett motorommal.
A probléma ott kezdődik, hogy a motor (Derbi Senda, teljesen felfejlesztve, ledes indexekkel, teljesen utcai legálisra építve) egy 70 ccm Airsal hengerrel lett felszerelve, ám papíron 50ccm áll. Na most olvastam sokat itt is, sokan firtatják a kérdést, hogy mekkora a birság stb. Inkább arra lennék kíváncsi, mivel a szüleim hirtelen nagyon ellenem fordultak hogy ilyet tenni nem helyes törvényellenes stb, van e lehetőség arra, hogy elviszem műszakizni a motort, megmondom, hogy nagyobb motor került bele, lerendszámozom, leteszem a megfelelő jogsit és minden hawaii? csak mert nem találtam választ arra a kérdésre hogy hengercserénél mi a teendő, a lökettérfogat nagyobb lett, a motor más kategóriába tartozik mint előtte. Szerintetek megéri mindezen keresztülmenni, vagy szépen mondjam meg a szüleimnek, hogy lenyelhetik, nem fogok +150ezret (vagy mégtöbbet nem tudom) azért költeni hogy nekik a lelkiismeretük ne fájjon?
Mégegy második kérdés, a motort ugye használtan venném, és neten az olvastam, hogy használt autó vásárlásánál kötelező az eredetvizsgálat, motoroknál, smkp-nál is így van? Milyen összegre és mennyi időre kell ilyenkor számítani?
Előre is köszi a válaszokat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!