Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az igaz hogy egy V8as motor...

Az igaz hogy egy V8as motor örök és hogy hosszabb tàvon sokkal gazdaságosabb mint egy kisebb köbcentis autó szervízelésileg?

Figyelt kérdés
2019. júl. 21. 21:39
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
70%

Azért azt kötve hiszem! Eleve ha benzines 8db gyújtógyertyát kell cserélni. Egy ilyen blokkba nem 4 liter olaj megy. A vezérlése is összetettebb a V elrendezés miatt és még sorolhatnánk. Egy ekkora motor lökettérfogata nem 1.6-os, tehát a fogyasztás se lesz kevés. Cserébe nagyon egyenletesen jár, már alacsony fordulaton is nagyon erős, nyomatékos.

És az is igaz hogy aki manapság Európában ilyet vesz, azt pont nem a gazdaságosság és a szervizköltségek fogják érdekelni.

2019. júl. 21. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
49%
Igaz lehetett mondjuk az első olajválság kitöréséig meg amíg a japánok elő nem álltak borzasztó precíz motorokkal. Szóval aki ilyeneket szajkóz az úgy jó 40 évvel le van maradva a fejlődésben.
2019. júl. 21. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
52%

ez egy baromság,egy v8 az v8.Nekem is van egy A8-am egy D2 első generációs,az apám most újította fel a golfját amibe egy 1.4 16v motor van,én is újítottam az A8-at,az enyémbe a felújítás volt majdnem 400 ezer a golfba 150,és nem azért,mert drágább az alkatrész,hanem azért,mert mindenből háromszor vagy kétszer annyi kell,vagy többször akkora...A fogyasztást és az adókat nem is mondom.Az enyém eszik vegyesbe 11-13 között a golf 7-8-at.A tartósság meg ugyan annyi elmegy 300-400 ezret vagy nagyon megvigyázott példányok esetén 500 ezret és kész...



A v8 akkor gazdaságosabb,ha úgy használod,mint én:Hétközben járok vonattal,hétvégén meg előhúzom és autózok vele egy jót,eléget heti szinten mondjuk 20-30-50 liter üzemanyagot és megyek mondjuk 300 km-et.Ezzel összehasonlítva a fater golfja minden nap megy annyit,mint az enyém egy héten,és sokkal többet kopik és több üzemanyagot éget el...

2019. júl. 21. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

Értem, szóval nem igaz az állítás, vagy ha igen csak részben.

Utolsó amit te írtál, akkor tulajdonképpen neked ez hétvégi autó amit előveszel egyszer kétszer és nem kímélsz a fogyasztásnak sem :)

2019. júl. 21. 22:13
 5/12 anonim ***** válasza:
Max akkor elhet gazdaságosabb ha példáúl azt vesszük, hogy egy 2 tonnás kasztniban egy 2-2.5 motor szenved egy 4 liter körüli meg vigan viszi.
2019. júl. 21. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
#5 Igen, erre is gondoltam.
2019. júl. 21. 22:57
 7/12 anonim ***** válasza:
33%
Nem, nem igaz. Nem is tudom, hogy ez hogy merülhet fel komolyan. Sokkal többet fogyaszt az űrtartalma miatt, kopóalkatrészből több van és a meghibásodási lehetőségek száma is nagyobb a több henger miatt.
2019. júl. 21. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

Amatőr kerdes persze tudom, de komolyan kerdeztem.

Tehat akkor a tobb henger miatt gyakoribb a hengerfejesseg?

2019. júl. 22. 00:11
 9/12 anonim ***** válasza:
32%

Nem a hengerek száma miatt lesz hengerfejes az autó.

Ebbe se raknak jobb anyagot, tehát nem lesz hosszabb életű mint a többi.

2019. júl. 22. 06:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
32%
Alapból ekkora motor szinte csak prémium és luxus autókban van, tehát még ha a motor üzemeltetése az üzemanyagot nem számolva gazdaságosabb lenne, ott van minden más az autóban ezen kívül, amiknek a szervíze, cseréje 2-3x annyiba kerül, mint egy kisebb autóban.
2019. júl. 22. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!