![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem 530d van... nagyon jó kocsi!! Szerintem a 2 literes motor gyenge ebbe az autóba de ez csak az én véleményem.
Ha nem akarsz sportosan vezetni akkor tökéletes az 520d is! Legalább kevesebbet fogyaszt!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Milyen szempontból vélemény???
2004? 2016?
Mindegy, hogy 5, vagy 320d, mert 2006 előtt nincs vezérlés probléma, azaz nem szakad a vezérműlánc, ellenben a korból, km-ből adódó karbantartások aktuálisak, turbo, és bármi kopó alkatrész!
2007 után 177, vagy 184 vagy 190 LE a 20d, itt már 200 ezer km-nél más egy nagyszerviz: Vezérléscsere, amibe beletartozik a lánc, feszítők, vezetők, csavarok, tömítések, egy ilyen szerviz átlagára az N47 motorkód esetében szervizt függően 300-500 ezer forint.
A 184, 190 LE-s verziónál legendásan bajos az EGR hűtő (200 ezer forint), illetve szívósor tisztítás is kell!
Egy szaki
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!