Ki milyen olajlecsapatót használ (oil catch can)?
Ami gyári van benne avval mi a gondod?
Azokat kell újra cserélni(szelepfedél, ha ott van)
Tudtommal a kartergaz vissza van vezetve a motorba és ez okozza a koxosodast! Ha pedig a PCV le van falat a és a kartergaz egy oil catch tankönyv keresztül megy akkor a sok szemet ott csapódik le. Em pedig a motorba ami a koxosodast okozza.
Javítsatok ki ha nem így van!
Így van az EGR okozza.
De a 3.-írásod érthetetlen, tankönyv keresztűl.
Nem tudom... Előző autóm 300.000km-t lefutott úgy hogy soha nem volt gondom a koksszal. EGR-hez se kellett soha hozzányúlni, pedig dízel volt, ahol azért termelődik korom. De hozzáteszem soha nem rövid utakra jártam vele.
A mostani autóm még garanciális. Nem tudom mit szólnának hozzá ha ilyesmit barkácsolnék be a motortérbe...
Szóval én nem érzem feltétlenül szükségességét. Ha te szeretnél, ártani nyilván nem ártasz vele.
Koszonom a válaszokat !
Szép napot mindenkinek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!