Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik a legolcsóbb (és...

Melyik a legolcsóbb (és legolcsóbban fenntartható) Maserati?

Figyelt kérdés
Mielőtt mindenki nekem esne: jelenleg semmilyen ilyen autóra nincs pénzem és még nem is lesz egy darabig. Maximum 1:43-ban. Az érdekelne, hogy ha elkezdek gyűjteni, akkor pár év múlva mondjuk lehet annyi pénzem hogy szóba jöhessen egy ilyen, de melyik ezek közül a legolcsóbb és a legolcsóbban, legkönnyebben szervizelhető darab? Nyilván nem a GranTurismo Sport meg hasonló kaliberre gondolok, de csak van olyan ami használtam nem 8 számjegyű összegbe kerül...

2019. júl. 17. 17:00
 1/10 anonim ***** válasza:
91%

Gyüjtsed a pénzt és mire össze jön hátha rájössz hogy neked nem való ez az autó, mert a fenntartását kell nézni, számolni.

Hidd el ezeket nem a hátköznapi munkás embereknek találták ki.

Amennyiben tehetős lennél és lenne ennyi pénzed, akkor meg már nem fogod itt megkérdezni hogy melyiket lehet legolcsóbban fenntartani.

2019. júl. 17. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
46%
Ez aranyos.
2019. júl. 17. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
83%

A Maserati tipikusan azoknak készül, akiknek nem kell különösebben erőlködni a kifizetésével. :)


Valószínűleg a gyakorikerdesek.hu oldal tagjai között viszonylag kevés ember tud összehasonlító elemzést nyújtani a különböző Maserati modellek fenntartási költségeivel kapcsolatban, így marad az átlagautós tapasztalat, a józan ész az intuíció keverékéből származó gondolat, hogy valószínűleg a legolcsóbb, legkisebb teljesítményű modell fenntartása a legolcsóbb.


Mint minden autógyárnak, nekik is van Internetes oldaluk, az árakat ott látod, valószínűleg használt autókat is találsz neten: miért nem nézel utána a Google-ben?


Magyarország előnye, hogy viszonylag olcsó az autószerelő, így még az is működhet, hogy ha már összejött egy nagyobb összeg, nézegetsz esetleg töröttet, hogy aztán még egyszer annyit ráköltve itthon kikalapálják a sufniban. Jó kérdés, hogy Pista ‘Bá, aki eddig csak vasaló-Suzukit meg a németektől levedlett tizenvalahány-éves Fordot és VW-et látott eddig, mennyire boldogul a Maserati kézzel vart bőr műszerfala mögött, de hát az autó az autó. :D

2019. júl. 17. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Diesel Ghibli. Csomót eladtak az európai piacon, most meg fele annyit érnek, mint az azonos évjáratú benzines modellek. Mire te odajutsz, hogy megvehess egyet 4-5 millióra lemehet az áruk. A '90-es évek Maseratiai sem drágák, de azokra életkorukból fakadóan már többet kell költeni, mint egy fiatalabb autóra.
2019. júl. 17. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
91%

Van 95-ös Quattroporte 2,9 millióért, de ha modernebb "villantós" kell akkor 3.5 millió egy 2004-es Quattroporte FC.

Ezt bárki megveszi 150.000 forintos fizetésből is, hitelre.

Csak egy nagyon rossz döntés lenne, mert fenntartani ennyiből nem lehet.

2019. júl. 17. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
89%
Pedig pont az 1:43 méretű lenne a megfelelő. Olcsó megvenni és szinte költségmentes. Akár egy kézzel is fenn tudod tartani.
2019. júl. 17. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 D. Brasco ***** válasza:
88%
Maserati meg olcso szavak egy mondaton belül......ez jo volt........
2019. júl. 17. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
73%

Használtautó.hu:

A legolcsóbb Maserati: Quattroporte 24V: 2.895.000 forint

A második legolcsóbb: 3.500.000

A harmadik: 5.290.000

Szerintem tovább nem is sorolom. Egyéni, hogy hány év munkával jutsz el addig, hogy meg tudd venni. De akinek megvenni is pár év munka gyűjtögetésre van szüksége, az felejtse el a Maseratit. Egy autónak rengeteg költsége van még a vételáron kívül (biztosítás, adó), ami többszöröse, mint egy normál autónak, ráadásul szervizbe is kell hordani, ami szerintem milliós tétel egy ilyen autónál. A fogyasztásáról meg ne is beszéljünk.

2019. júl. 18. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%
A legolcsóbb az amit a legolcsóbban megtudsz venni. A legolcsóbban fenntartható pedig egy újonnan vett dízel.
2019. júl. 18. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

Hát itt azért elég sok kommentelővel nem értek egyet. Itt nagyon sokan azt hiszik hogy a Maserati az valami Ferrari meg Lamborghini kaliberű dolog, és annyira földöntúli hogy nagyon...

Meghogy ezt azoknak találták ki, akik nem számolgatnak... Igen. Az újakat azok veszik meg, és azoknak találták ki. De ugyan ez igaz az Audira, BMWre, Mercire. És mégis mennyien veszik azokat...

Az összes (vagy legtöbb) ilyen használtautónak a tulaja olyan, hogy újat nem engedhetne meg magának. Hanem második, harmadik tulajként jut hozzá ezekhez. És ez már igenis az a szint, ahol számít az embereknek, hogy mennyi az annyi. Mert 5-10 milliós kocsikról beszélünk. És tökmindegy hogy Maserati-e vagy nem.

"Mert aki megveszi, az nem fog számolgatni". Mert szerinted aki 6-7-10 millás kocsit vesz, az annyira tele van, hogy nem tétel neki másfél millió? Dehogynem fog számolgatni. Dehogynem számít másfél millió. Nyilván nem annyira mint egy 400 ezres kocsinál. De azért ez még nem az a szint, ahol semmi nem számít.


Nagyon sokan ezt hiszik...Hogy azok vesznek ilyent, akinek már nem tétel semmi. És akkor dobálóztok itt ilyennel hogy "aki ilyet vesz, annak nem számít"... Gondolom ezt hiszitek igen. Mert ültök a 400 ezres kocsiba. És marha földöntúli egy ilyen autó és biztos nem számít már semmi. 5-10 millás kocsi már valóban nem az átlag. De még egyáltalán nem az a szint, ahol mindenre vállat vonunk... Bármennyire is ezt hiszi az átlag ember.

Hozzáteszem nagyon sok ember nem tudja mennyit ér egy ilyen Maserati. Meglátnak egy 6 milliós 15 éves Quattroportét és lefossák a bokájukat, mert úúúristen Maseratiii biztos 50 millás gép. Aztán annyi mint egy felextrázott új Vitara :D


A Maseratihoz úgy amúgy: Sajnos használtan sem olcsók. A régieket 2000 előttieket nem ismerem, a frissebbekről írok. De 10-15 éves Quattroportét már árulnak 6-8 millióért. GranTurismok sem olyan eszeveszetten drágák. Ezekkel az a baj, hogy valóban költségesek. Inkább kényesek úgy mondanám. Nagyon igénylik a simogatást és a törődést. Olaj / minden csere mondjuk 7 ezer km-enként. Sok lóerőből / nyomatékból adódóan kuplung / váltó szeret megfáradni. Nem kétfilléres mutatvány Gumikat is jobban eszi mint egy 1.2 Swift. Drágább is rá. Itt azért nem annyi egy biztosítás / teljesítményadó mint egy ilyen korabeli dízel BMW-re. Ezeket játszós, hétvégi autónak venném. Mert ha napi használatban van, akkor a szerviz és alkatrész-csereperiódus az eléggé összesűrűsödik. 7000 km az valakinek két hónap. És kinek hiányzik, hogy 2 havonta szervizbe vidd olajcserére, meg mindenre kitudja hányszázezerért. És akkor még úgy igazán nem romlott el semmi.

A Ghiblik egy fokkal szelídebbek, jobban illik a hétköznapokba, talán nem is ennyire költségesek. Abból a legkisebb dízelek vannak már 8-10 millióért. Én inkább azokat választanám.


Alapjában véve szép autók, és jók is. Nem mondom hogy milliárdosnak kell hozzá lenni, de fel kell készülni, hogy beüthet a ménkü. És az sajnos zsebbenyúlós. ÉS nyilván akinek "csak" 5-10 milliósra van pénze, annak fájni fog egy egymillás szerviz. De ki fogja tudni fizetni... És a közhiedelemmel ellentétben igenis azért fájni fog neki egy kicsit... Bármennyire is beadja, hogy mennyire televan.

2019. szept. 4. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!