Jelenleg ez lenne a második autóm. Most van még egy 20 éves Suzuki Swiftem ami viszonylag még jó, nem hagy ott, elvisz oda ahova kell, kb 5-6 éve van nálam. De hát mégiscsak ideje lenne már váltani... ezek szép lassan kifutnak pár éven belül.
Jelenleg Peugeut 206 és Renault Clio között gondolkodom, olyan 13-14 éveset szeretnék venni és lehetőleg ne a sokadik tulajtól, max 200 ezres futott km-rel.
Szerintetek mit érdemesebb venni a kettő közül?
Ha mást ajánlotok akkor mégis mit vennétek a helyemben ennyiért?
Nálam fontos , hogy viszonylag keveset fogyasszon, olcsó fenntartású legyen de mégis azért lehessen vele csajozni :D
A kettő közül egyiket se venném meg. Inkább jó állapotú Volvo S40, arra még a csajok is előbb felfigyelnek mint a felsoroltak közül bármelyikre.
2019. júl. 14. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Na a filléres Volvos kérdező már válaszolgat is...
Én inkább Polo-t néznék.
Esetleg Ibiza, Fiesta
2019. júl. 14. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Renault Clio, Thalia, Fiat Punto, Panda, Peugeot 206, Mitsubishi Colt, Toyota Yaris, Citroen C2, Daewoo Kalos, Nubira, Opel Corsa mind-mind ajánlott lehet, ha megfelelő állapotú. Ezeket vették itthon 2004-2005 környékén a vidéki autósok, ahol még esetleg 200.000 km alatti futásteljesítmény reális lehet - bár én nem javaslom, hogy görcsösen ragaszkodj ehhez a számhoz. Nem történik semmi, mikor az óra 199.999-ről 200.000-re vált. Egzotikusabb típusokat kerülném.
2019. júl. 14. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
200 ezer felett is van élet. Egy 14 éves reális futása 280 ezer km.
2019. júl. 14. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Golf 4 1.9 TDIvel és nem lesz gondod(nyílván kell rákölteni,de melyik ennyi idős autóra nem kell?). Ne km óra állást, hanem állapotot vegyél. Nekem 1.9 PDTDI-m van. 330 ezer van benne. Igaz most volt hidrotőke meg vezérműtengely csere, De számítottam rá mikor megvettem 297000 km-rel hogy költeni kell majd rá. Hidrotőke 20 000 Ft vezérműtengely 35 000 Ft ( kedvezmény nélkül 55 lett volna )volt. Csapágyak 15. De egy jó ideig biztos hogy nem kell megint hozzányúlni . Ezek az alkatrészek meg minden többet futott autóban elkopnak idővel. Nem tartom reálisnak ,hogy egy 15 éves autóban 200 000 km legyen . Persze van kivétel ,nem azt mondom . De egy ennyi idős autóba inkább reális a 200 000 - 300 000 közötti km óra állás...
2019. júl. 14. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Ennyi pénzből csináld amit én: az autóval szemben támasztott követelményeket írd be használtauto.hu-n, majd vedd meg a legjobb állapotú autót. Én nagyon szerettem volna egy focust, (500-700 közt néztem), de végül egy G Astra lett, ami végig márkaszervízben volt javítva, valós 140 ezer kilométerrel, első tulajdonostól, aki csak azért adta el, mert nem fér el benne az új kutyapár. (illetve magas pozícióban dolgozott, ezért szerintem presztízs kérdés volt nála egy új autó.) Sajnos ez az összeg pont az a határ, amit már nem könnyű összegyűjteni, de még nem is ér sokat. Autót ésszel vegyél, ne szívvel, mert ígyis úgyis örülni fogsz neki.
2019. júl. 15. 02:11
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 D. Brasco válasza:
"Nálam fontos , hogy viszonylag keveset fogyasszon, olcsó fenntartású legyen de mégis azért lehessen vele csajozni :D"
Olcsó filléres szarokkal nem lehet csajozni,meg ha neked ehhez 28 evesen autora van szukseged,már régen rossz.....
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!