Opc Opel Corsa D vélemények?
Nem tudom, hogy egy ilyen kevés darabszámban gyártott autónál lehet-e típusbetegségről beszélni. Az opel turbóbenzin motorjai alapvetően jók, megbízhatóak, 200 000km alatti futás esetén nagyon ritkán van gond velük, tapasztalataim szerint.
Egy Opel szervizes
Húha, egy Opel szervizes. :-) Aki szerint az Opel turbó-benzin motorjaival kevés probléma van. Mármint azzal az 1,6-os turbós motorral, amelyet Corsa D-ben olyan ritkán lehet találni, mint gyári xenonos 1-es Fabiát.
Mi lenne, ha egy Opel szervizes olyan Corsa D-kről írna, amiket hozzájuk hordanak? Például az 1,2-es, 1,4-esekről? Talán akkor kiderülne, hogy fingja sincs az egészről. :-)
Az 1,2-es motorok érzékenyek a motorolaj minőségére és még mindig hajlamosak a láncnyúlásra, tipikus gond velük az olanyomás érzékelő tömítetlensége ami miatt olaj kerül a kábelkötegbe, ha nem cserélik ki a szenzort, idővel lefolyik a legmélyebb pontjára a kábelkötegnek, ami a katalizátor utáni lambda szonda csatlakozója, itt érintkezési hibát okoz és hibakódot hoz. A kívántnál gyakrabban megy tönkre a vízpumpájuk is, egyet cseréltem már 40 000km után, a többit 100 000 környékén, a tengelynél eresztenek. Ezen kívül a váltó olajszivárgása jellemző a kapcsoló mechanikánál, de ez olyan minimális szokott lenni, hogy nem bontjuk meg miatta a váltót.
Kedves válaszoló, nem vagyok profi, de öt éve Opel szervizben dolgozom és láttam már vagy két autót. Gondolkozz el légyszives mielőtt ostobaságokat beszélsz, mert csak a saját gusztustalan jellemedet reklámozod azzal, hogy másokat mocskolsz ismeretlenül, aki segítő szándékkal ír ide. Rühellem a fajtádat, remélem egyszer kinövöd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!