Legjobb bmw tipusok? Szerintetek 1 millioig melyik lenne a legjobb valasztás?
Csak és kizárólag E36-ot szabad ennyiért venni, abból is kis motorral szedánt, kompaktot, kombit.
Azzal viszont számolj, hogy ugyan ma már olcsó, és régi autókról van szó, a minőségi alkatrészek árai még most is arra az emberre vannak szabva, aki anno megvette 10-15 millió forintért, és nem arra, aki ma a töredékéért. Napi használatban, ha nem magad szereled, évi fél millió forintnyi szervizköltséget szemrebbenés nélkül tud generálni egy ilyen autó.
Ha úgy érzed, hogy egy véletlenszerű 200-300 ezres szerviz nem fektetne meg, akkor sem, ha 2 hónappal később megint ennyit kell fizetni, akkor vágj bele. Egyébként inkább ne.
BMW, 1 millió, legjobb választás?
Szent Grált keresel haver :D
1 milliós BMW miért izgatja az összes fiatalt? Lelakott szar az összes. Azt hiszi mindenki hogy marha menő, mert BMW.
Minden idióta mikor megvan a jogsija, meg van 500 ezer - 1 millió forintja, és elhatározza hogy autót kell venni, mi az első gondolat? Béjemvééé. Mert az rohadt menőő! Majd azt hiszik gazdag vagyok az egymilliós autóba! Mert ez egy luxus sportautóó! Felejtsétek már el ezeket... Nevetségesek.
Inkább gyűjts még 2 milliót, és vegyél egy valamire valóbbat...
#8
Nem kell azt hinnem, mert elég ha látom. Könyörgöm csak nézd meg milyen emberek vezetik ezeket az autókat... 90%-ban 18-25 éves hülyegyerekek, akik rugdalják minden sarkon, és nincs 100 ezer forintjuk miután megveszik az autót. És ne mondd, hogy nem, mert látom... Nem hasraütésből találom ki ezt. Kimegyek a városba, autópályára és látom hogy milyen autók mennek, kik ülnek benne, és hogy vezetnek.
Megveszik ezeket a csodákat, és kezdődik a sufnituning a 800 ezres autón. És azért ilyet vesznek, mert ennyi a keret. Nem azért, mert ez tetszik nekik. Hanem mert ez az a BMW, amit meg tudnak engedni. (Igazából még ezt se) Igenis villantani veszik. Mert ciki egy tudomisén... Ford. Vagy egy Toyota (Most csak mondtam valamit). És akkor megy a BMW-s háttér, meg BMW-s borítókép, BMW-s tetkó, M-Power póló... Mert van egy lefosott 800 ezres BMW-je, és akkor BMW 4life. Nekem senki ne mondja hogy egy 800 ezres BMW olyan marha jó, hogy bármikor azt választanád egy 4 milliós, vagy egy 40 milliós helyett... Nem... A lelakottra van pénz, ennyi. Ezeknél az autóknál metszi egymást az ilyen emberek anyagi kerete, és a BMW kínálat halmaza.
Lehet te pont abba a 10%-ba esel, aki nem ezt csinálja, és lenne pénze jobbra, de szereti ezt a típust, és vigyáz rá, törődik vele. Én elismerem hogy van ilyen, tisztelet a kivételnek. De sajnos nem ez a többség.
A többség veszi rá a legolcsóbb rikító színű felnit, levág a rugóból hogy üljön, meg nyomja rá a FakeTaxi matricát...
Furcsa, de valahogy sosem látok anyagilag tehetős embert ilyen 20 éves BMW-kkel közlekedni...
Mint mondtam, biztos van ilyen is. De nem ez van minden sarkon, hanem a rosszabb példa... Elég sok ember még ezekkel az 1 milliós példányokkal is túlvállalja magát. Kiég egy Xenon, aztán azt sincs pénzük kifizetni...
Ez a szomorú valóság. És nem a BMW-vel van nekem bajom.
Hanem pont ezzel a suttyó réteggel akit leírtam.
Ahol a használt BMW-k kezdődnek 300 ezertől, tartanak a 60 millióig, és bevásárolják magukat egy 800 ezres példánnyal a BMW brigádba, és akkor ők menők, mert BMW-t hajtanak. Mert hát a BMW = luxus ugyebár. Janem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!