Megéri megvenni egy használt '94-'96-os suzuki swiftet?
Az F astrát ennyi idősen csak a rozsda tartja össze, így ütközésnél tökmindegy mert a rozsda nem tart, bár lehet nem kell vele ütköznöd sem a magyar utak+F astra = simán szétesik menet közben és kiesel belőle azért halsz meg Az astra szervízlakó így ott nem tudod összetörni csak kalapáccsal, így ez növeli az életben maradásod esélyeit.
A suzukival nincs ilyen gond nyugotan vedd meg. 13:13-as voltam.
Szétesik? Normális vagy? Ha rendesen karban volt tartva elmondom ma is van olyan a legrégebbi gyártásból is ahol egy szem rozsda nincs rajta. Testvérem 1.6-os Astrájával 330 000 km alatt semmi baj sem volt, és nem is rozsdásodott.
"Az astra szervízlakó" Mit értesz ez alatt?
Menj el egy autó kereskedésbe és nézd meg a hasonló korú astrákat mind rohad leggyakoribb hely : hátsó sárvédő,üzemanyag betöltő nyílás körül...
Ellenben egy hasonló korú suzukinál nincs ilyen. Persze lehet egy-egy kivétel mindkét autónál. Láttam suzukit szétrohadva, de nem volt 15 éve lemosva. De opelt is ami 15 évesen nagyon szép állapotban volt, de a gazdája egy téli nap után nem állt be a garázsba úgy hogy előtte ne mossa le a sótól.
Ja és a szervízlakó = sokat van szervizben
Egyszer kérdeztem egy ismerőst (opel tulajdonos) hogy mit kellet cserélni 200000 km alatt az opelban Á semmi baja nem volt vele, de 10 percig sorolta hogy mit cserélt rajta, és hozzá fűzte hogy de kopó alkatrész és minden autóban egyszer cserélni kell ezeket az alkatrészeket Így neki természetes. Így nincs vele gondja "semmi baja nem volt" Mivel más autója még nem volt meg ugye a havernak is opelja van.
Testvérem megkérdezheted, 330 000 km alatt semmi baja nem volt...
A suzuki meg azért nem rozsdásodik, mert nincs minek, papírból van az egész.
Tehát 300 ezernél még fékbetétet sem kellet cserélni ugye?
Látod erről beszélek neked csak nem fogod fel.
Most majd azzal jössz hogy rendszeres szervizbe beletartozik a fékbetét csere.
Csak nem mindegy hogy egy 10000 km-es szerviz mennyibe kerül hogy csak légszűrő, olajszűrő, és olaj csere van vagy rendszeres szerviz ként még belefér a lengéscsillapítótól kezdve a gömbfejen át minden alkatrész cseréje, mert rendszeresen karbantartott autó
Természetesen swiftben is kellet fékbetétet cserélni.
300000-nél egy opelben még nem kellet hozzányúlni a futóműhöz? A magyar utakon? Akkor a tesód vagy csak autópályán jár, vagy nem ossza meg veled az összes szervíztapasztalatait.
Én részemről lezártam a vitát.
Amúgy kb. 17 éves vagy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!