Menet közben mitől indult el az önindító?
Szerintem az lehetett, hogy belső kopás miatt az indítómotor fogaskerek nem húzott vissza hanem bennragadt a fogaskoszorúban. Az meg el kezdte hajtani és egy idő után leégett.
Azért nem hinném, hogy egyszer csak beindult mert akkor nem "zörgést" hallottatok volna az autóból hanem elég durva recsegést, mint amikor menet közben ráindítasz az autóra.
Az én változatomban az a gyenge pont hogy csak 30 perc után esett szét a cucc. Alapesetben azt gondolnám, hogy jóval hamarabb megtörténik, szóval ezt is fenntartásokkal fogadd.
ööö... a behúzótekercs zárlatos? Az max menetzárlatos lehet de akkor mi van? Attól nem fogja az starter kitolni a fogaskerekét, mert ahhoz delej kellene.
Szóval vagy eleve végig visszahajtott a fogaskoszorú, vagy pedig valahonnan mégis áramot kapott az indítómotor.
Extrém eset: de nem lehet, hogy valami fém csavar vagy drót pont ráesett és áthidalta?
Bár tényleg rohadt hangos lenne ha menet közben beindulna az önindító...
De mit hidalt át? Az önindítónak áram kell hogy működjön. Ha nem kap áramot (mert az önindító reléje nyitott) akkor mi hidalódjon át? A B+ kapocs és a behúzótekercs közötti távolság pedig jóval nagyobb annál, hogy egy csavar vagy vezeték csak úgyösszezárja.
Erről jut eszembe. Az önindító reléjét meg lehetne nézni, hogy az működik-e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!