Mi történhetett vele?
Ha gyengült a motor, kicsit több erő kell a sebesség tartásához is, azt meg magasabb fordulaton adja le.
Ha nem zár rendesen a kuplung, akkor szintén magasabb fordulat kellhet ugyanahhoz a sebességhez. Bár a kuplung csúszása kicsit másképp szokott jelentkezni.
Ha pl valamelyik fék egy kicsit befog (pl munkahenger hiba miatt), akkor szintén több erő kell a sebesség tartásához is, amit magasabb fordulaton ad le. Ugyanez lehet valamilyen csapágyhiba is, a lényeg, hogy nem fut olyan simán a kerék, mint korábban.
Teljesen mindegy hogy mennyi erőt kell leadjon a kerék, a fogaskerékpár az adott fokozatokban nem változik, így mindegy hogy 2 tonnás utánfutót húz vagy dombon lefelé gurul.
A kuplung csúszása sem állandó, tehát az is ki van zárva.
A valós fordulat az idő során semmit nem változhatott, esetleg érzékelő/mutató hiba miatt mutathat mást.
3. Kár volt hülyeségeket ide írnod.
Akár hogy erőlködik, fog a fék a fordulatnak ugyan annnyinak kell lenni egy adott sebességnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!