Szerintetek érdemes venni BMW-t ilyen árkategóriában?
2002-2004-es évjáratú E46-os 316i vagy 318i-s BMW-t érdemes? Mennyi a valóságalapja annak, hogy ez csak a pénzt viszi? Tudtom szerint, ha egy kocsit leszarnak, akkor lehet bármi, pénznyelő lesz. Vagy csak a sok irigy csutásnak a mondása a "szar a BMW" közmondás? :D
Jól át kell vizsgáltatni ,alkatrészek árát böngészni (annyi ilyen autó van,hogy bontott is cucc is simán lazán hozzá) aztán kitalálod.
Azt meg majd megtudod,hogy mennyire lesz problémás az amelyik nálad van.
Nekem is egy híresen pénznyelő problémás féle autóm van,egy két ismert gond kijött rajta,de kop kop én is azon kevesek közé tartozok akiknek szerencséjük volt
Érdemes e venni? Lehet
Pénzügyileg okos döntés? Kétlem
Jobb érzés mint egy ezres Swiftet vezetni? Mindenképp
Mondjuk én ennyiért egy 2008-as Scénicet vettem.
Nem ilyen “menő autó”
De mivel Magyaro.-n lenézik a franciát igy olcsóbban hozzá lehet jutni mint a vetélytársaikhoz képest.
Nagy, tágas, kényelmes, csendes. Nekem bőven elég.
2 év alatt csak olajat kellett cserélni meg tankolni
Az első linkelt BMW-t 2017-ben helyezték először forgalomba Magyarországon. Az előéletéről tehát semmit nem tudunk. A 91000 km-es óraállás pedig finoman szólva is nehezen hihető egy ilyen gyártmányú és ennyi éves autónál.
A másodikként linkelt autónak még a rendszámát sem tették nyilvánossá, tehát semmit nem lehet lekérdezni róla a neten.
Az a kérdés, hogy az óra szerint majdnem kétszer annyit futott második miért kerül majdnem ugyanannyiba, mint a kb. feleannyit futott első, mikor évjárat, hengerűrtartalom stb. szempontjából a két autó megegyezik. Ráadásul a drágábbik/"többet futott" példánynak jár le hamarosan a vizsgája, az olcsóbbik/"kevesebbet futottnak" pedig friss vizsgája van.
Árát tekintve minkét autó a 2004-es azonos hengerűrtartalmú, benzines 318-asok felső felében van. Ez lehet jó jel, mert a jó állapotú autónak megkérik az árát, de a második autó azért is lehet ebben az árkategóriában, hogy a kereskedőnek legyen rajta haszna.
Sajnos ma már csupán az ár nem garancia a jó állapotra is. Simán elkérik a hulladékért is a sok pénzt, ha találnak rá madarat.
Én ha ilyen autót szeretnék, egyiket sem merném megvenni egy szakértővel elvégeztetett alapos átvizsgálás és hosszabb próbaút (tehát nem két kör a szomszédos parkolóban, vagy a kereskedésben a murván) nélkül.
Nekem ilyen van. Az "állandóan szervízben áll" dumák egyszerű butaságok. Alkatrész nem drága hozzá. De azt meg kell hagyni hogy foglalkozni kell vele.
Leginkább ami problémás azok a műanyag alkatrészek amik azért közel 20 év alatt elöregedtek és szeretik megadni magukat. Arra rámegy pár hétvégém. És nem a havi 3000 forint a sok amit elvisz, hanem a havi 1-1 szombat vagy vasárnap amit rá kell áldozni.
Ha ez neked nem fekszik, és nem értesz hozzá illetve nem is szeretnéd megtanulni, hanem minden apróságért elvinnéd szerelőhöz akkor bizony zsebbe nyúlós és nem a te autód.
Röviden ha értesz valamennyire az autókhoz, nem okoz gondot befeküdni alá meg stb akkor az egyik legjobb választás. De ha közlekedőedény kell amit leszrhatsz és csak mosni kell akkor felejtsd el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!