20 éve vásároltam márka képviselettől itthon új autót.1 hónapja eladtam és most derült ki hogy a szélvédő alatt látható "alvázszám" nem azonos a homlokfalon lévő alvázszámmal. Megoldás?
Lehet, hogy a szélvédő üvegét kicserélték úgy, hogy nem is tudtál róla?
Ha pedig nem, akkor gyári hiba, összekeverhették a szélvédő üvegét, ezért a vizsgán és az eredetvizsgán nem lehetett probléma, mert az cserléhető. A vevő majd megnyugszik, ha ezt tapasztalja.
Emberek, az alváz szám nem az üvegben van hanem alatta...
Ez lehet gyári hiba vagy akár a kereskedő mokolasa (szállítás sérült kocsikat is el kell adni...).
Ezzel kb semmit nem tudsz kezdeni, de azt csodálom, hogy eredetvizsgan nem bukott ki....
Pedig a kérdezőnek igaza van, ha nem tudsz olvasni inkább ne szólj hozzá.
Minden bizonnnyal gyári hiba lesz, más aligha lehet. Ennyi idő távlatából aligha tudsz már ezzel mit kezdeni, de nem is biztos hogy kell. Ha átment az eredetiségvizsgálaton, akkor én hagynám. A vevő meg hiába aggódik, az autót megtekintett állapotban vette meg, sem az átírásnak sem a rendeltetésszerű használatnak nincs akadálya, tehát nem lehet semmiféle igénye veled szemben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!