Hengerfej tömítés csere esetén, kötelező síkolni a hengerfejet?
Úgy tudom egyes típusoknál tiltják a hengerfej utólagos megmunkálását. Az alany egy Audi A4 b5 1,9 tdi.
Tünetei: fogy a hűtőfolyadék, nagy nyomás a hűtőben, kemény vízcsövek.
Szia.
Én idèn januárba csinàltattam ilyet, igaz egy sokkal kisebb kategóriàs kocsival, egy 1,3 Feliciával, de akkor azt mondták, hogy síkolás nélkül el se vállalják, mert értelmetlen újra összerakni, ha nincs síkba hozva.
Köszönöm a válaszokat! Lenne még egy kérdés.
A szerelő CO2 teszterrel vizsgálta a rendszert, hogy van e benne kipufogógáz, az eredmény negatív lett. Semmi egyéb más tünet nincs, csak az, hogy fogy a víz, van, hogy huzamosabb ideig beáll minimum szintre, aztán lejeb megy picivel, olyankor töltök rá...
Turbódízelekhez már ezeket a szar lemez tömítéseket adják, aki azokat kitalálta, meg kéne etetni vele az összeset.
Ahhoz nem csak a hengerfejet, de még a blokkot is sikolni kellene!!
Annyira szarok.
Igaz, én egy 1.7-es turbódízel opellel csináltam, de beleraktam egy szívódízelhez való, nagyon puha tömítést, és avval megszűnt minden kínja.
A legdrágább szívó tömítést vettem, azt hiszem Reinz volt.
Amúgy a régi Tdízelekhez is klingerit tömítés volt, csak valami okos kitalálta ezt a 4-5 rétegű lemezt.
Ezeknél a lemez tömítéseknél vannak rendszeresen ilyen átfújások.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!