Peugeot 607 vásárláson gondolkozom. Véleményetek szerint rá fog menni a gatyám is?
Ismerősi körben van ilyen, igazából valami hibát mindig jelez, de 99%-ban csak fals üzenetek, egy időben folyamatosan ki volt ütve belőle, aztán a tulaj már úgy van, hogy nem foglalkozik vele, mert amúgy működik minden.
Viszont a tipronic és a legnagyobb dízel kerülendő, előbbi simán betegágy utóbbinak meg a főtengelye szeret repedezni.
Viszont ami elvitathatatlan érv, hogy valami iszonyat kényelmesen fut, legalábbis olyan lágy futás inkább a 30 misi körüli kategóriában általános.
Európa szerencsésebbik felén anno minden második taxis ilyet hajtott. Megelégedéssel.
Nem lenne velük sok gond - de a többségük már nagyon le van lakva és a hazai példányoknak elég sok cigó tulajdonosuk volt, szóval igazából mégis. A V6-os diesel az elromlós - de az is csak akkor, ha terheled. pl. egész nap 1,5 tonnás utánfutót húzol hegynek felfelé, de akkor már az automata váltó is meg fog dögleni, szóval akkor tényleg drága lesz a javítás.
Ja, meg mivel az első részecskeszűrős autó volt egy csomó rémtörténet született róla, mert a hazai (meg nem csak hazai, de európai) szervizek nem tudták normálisan diagnosztizálni a hibáit, mert akkor először láttak ilyet. Azóta ez a helyzet már javult - ma már rutin műveletnek számít -, de sajnos sok jó autót anno pont a műhelyek bangáltak el azzal, hogy megpróbáltak rajtuk mindent megjavítani és közben még több hibát okoztak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!