Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy ilyen Opel H astra nem...

Egy ilyen Opel H astra nem érné meg?

Figyelt kérdés
Tervezek autót venni és a keret olyan max. 1 millió Forint. Na most H astrák közt jópárat találtam 850 ezer és 1 millió közt, mindegyik 2012 november/decemberi évjárat fehér színű 1.6 benzines 116 lóval és a kilométerfutásuk 200-300 ezer km. Bár a leírásukban nem írták gyanítom hogy ezek mind céges autók voltak. Az tény hogy egy 6 és fél éves autóba sok ez a kilométer de úgy általánosságba is olyan soknak számít az? Ha vennék egyet mondjuk 210 ezer km-vel 960 ezerért lehet hogy rövid időn belül motort meg váltót kéne cseréljek benne vagy milyen rejtett költségei lehetnek egy ilyen autónak? Úgy tudom hogy a szívó benzinesek szervízköltsége nem olyan vészes.

2019. jún. 9. 23:07
 1/4 anonim ***** válasza:
72%

Esélyes még az is, hogy ex rendőrautók voltak. 2012-es H Astráért gyanúsan olcsó ez az ár. 2004-2008 körüliek mellek ilyen 1 millió alatt.

Az enyémben is ennyi km van már, de szerencsére nem nagyon kellett még rá költeni. Igaz az enyém dízel.

2019. jún. 9. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
50%

Céges autóm H astra volt... utáltam mert kényelmetlen volt (meg első kerekes és benzines de ez most mellékes.)


A lényeg, hogy hajtották össze vissza.

Eredmény: 150e km és most 1000km alatt 1 liter olajfogyasztás. 1.6 105 lovas


Javíttatása szervizben: 300-500e között.

2019. jún. 9. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Kedves lepontozós # 2-es!

Nem tudom mivel gázoltam a lelkedbe, de ne keverjük már a twinportos XEP motort a változó szelepvezérléses XER-rel! Nagyon nem ugyan az a kettő. Egy kis olvasnivaló a témában bővebben, a lehetséges hibákkal ha valakit érdekel: [link] A XEP jobban hajlamos volt az olajfogyasztásra. Nyilván van széthajtott, szétkopott XER is, meg ellenpélda is rá. 300-500e töredékéből komplett donor motort kapsz.

Nálunk is a cégnél 2008-2009-es benzines kombi H Astrák voltak. Volt 1.4-es és 1.6XER motoros is. Pár éve selejtezték le, eladták őket. Azokat viszont nagyon nem ajánlottam volna. Nagyon ridegtartásban voltak. Garázst soha nem láttak. Minden nap más vitte őket, gazdájuk sosem volt. Ebből következően nem nagyon vigyáztak rájuk, eléggé leamortizálódtak, ütöttek-kopottak voltak már kívül-belül. Ettől függetlenül különösebb műszaki gond sosem volt velük, tudomásom szerint senkit nem hagytak az út szélén. Volt olyan hogy 3 nap alatt 1500km-t leautóztam velük, olajat mégsem kellett rátöltögetnem. Első körben a dolgozóknak lettek meghirdetve ilyen 600-900eFt közötti "önköltségi" vételáron. (A helyi márkakereskedés ennyiért vette volna be őket.) Állapot és felszereltség függvényében. Km-ben ezek ilyen 250-320ekm közöttiek voltak nálunk.

2019. jún. 10. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Én elsősorban attól tartok hogy nem e mentek még sokkal többet és csak vissza lett tekerve, mert ahogy néztem polgári H astrából tényleg ilyen 2005-2008 körüli van ugyanennyiért de abba is ugyanúgy benne van 200-300 ezer km akkor meg az se kéne hogy jobb legyen.
2019. jún. 10. 09:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!