Simson gyűrű csere után kis kompresszió és sebességcsökkenés. Mi a probléma?
adott egy simson s51-b, aminek a végsebessége 60km/h környékén volt, elég jól húzott, de szétkaptam a blokkot és kicseréltem a gyűrűket. 38,23mm a dugó és 38,25mm a gyűrűk. ez után a kompresszió kisebb lett és a végsebesség lecsökkent 50km/h-ra és nem is húz olyan jól. Igen, fúrni kellett volna, de fúrás nélkül, új gyűrűvel nem nagyobbnak kéne lennie a kompressziónak? illetve elég keservesen húz. javaslat?
a másik probléma, hogy szétszedtem a karbit kitakarítani és utána kicsit nehezebben sikerült az alapjáratot beállítani, de sikerült, viszont falsot szív, ez biztos, mert koppra betekert levegőcsavar mellett sem fullad le. a tisztítás előtt lefulladt koppra tekert csavar mellett. szétszedtem megint kitisztítani, de továbbra is falsot szív. hogy küszöböljem ezt ki?
Minek nyúlsz hozzá ha semmi közöd a műszaki dolgokhoz.
Ha egy kicsit oválisra van kopva a blokk , akkor a teljesen kerek , szabályos gyűrűvel csak rosszabb lehet.
A karbit is elba..tad.
Jól ment , jól húzott erre te szét szeded és megmókolod.
Mint ahogy az első írja, rosszabb az újgyűrűvel.
Tisztelt Kérdező!
Előttem válaszolók pontos leírást adtak arról, hogy a dugattyú gyűrűt csak úgy cserélhet, ha túl méretre fúratja a hengert, és dugattyút és gyűrűből is a felfúrt hengernek megfelelőt tesz a motorba. Fontos, hogy a henger palástot és a dugattyút kevés 2t olajjal szerelje össze, mert az első indításnál nem lesz kenése és kárt okoz a motorban.
Valóban ha csak gyűrűt tesz egy kopott motorba az ovális palást és a gyűrű között elszökik a kompresszió.
Karburátorra térjünk ki!
A szívócsonk és a karburátor között szükséges bakelit és papír tömítést is elhelyezni. A bakelit tömítés szerepe az, hogy hőszigetelő szerepet töltsön be a henger és a karburátor között, míg a papír tömítés szerepe, hogy ne tudjon falsot szívni a motor a szívócsonknál!
Ha a karburátor rögzítő csavarjait túlságosan meghúzzák, akkor deformálódhat a rögzítőpont és a motor falsot szívhat!
Ha a henger leszerelése után kezdett a motor fals-ot szívni, akkor a hengertalp tömítést is érdemes ellenőrizni!
remélem tudtam segíteni.
Az miért nem érdemleges szerinted?
Konkrétan le lett írva hogy mi a probléma és mit rontottál el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!