Helyzet az hogy lehetőségem lenne egy E39 525 TDS-t fönntartani úgymond, családból maradna rám. 1996-os gyártású a kocsi, kb. 2003 óta van a családban, szóval az előéletével nincs gond,de viszont az utóbbi 4-5 évben már annyira nem lett "gondozva" családi okok miatt.Jogosítványom még frissnek tekinthető bár már 1 éves megvan, ezalatt én hajtottam viszont nyilván álltam a kötelező dolgokat, olajcsere,nyári gumi, tankolás,ilyesmik.Eddig ezeket tudtam finanszírozni de rájöttem hogy nem akarom az összes pénzemet amit megkeresek nyáron egy autóra fordítani de tudom hogy nem lenne olcsó fönntartani így se, még 1 évet suliba járok. Nyilván hozzám nőtt de ez csak érzelmi ok:D ezalatt a másfél év alatt előjött 2 probléma az autónál amim eléggé húzósak lehetnek:egyik hogy elment a kocsinak az ereje(légtömegmérőre gyanakszok, faterral kipucoltuk de semmi szóval valószínű hogy újat kéne venni és a másik ami jobban izgat hogy az automata váltója "beragad" hirtelen fékezéseknél és ilyenkor rúg egyet az autó, ez is cserés lenne szerintem de ez már több százezres összeg. Aki véleményt ír annak megköszönöm.
2019. máj. 26. 18:08
1/5 anonim válasza:
A légtömegmérőn kívül ezer oka lehet ha elmegy a kocsi ereje.
Meg kell nézetni egy normális szerelővel, aki már látott is BMWt. Ha a motor és a váltógond olcsón( bár ez utóbbi nem nagyon ) orvosolható és ingyen marad rád a kocsi akkor megéri egy kicsit ráfordítani. Ha jó az E39 akkor jó.
Viszont az öreg TDS-ek és a nem túl jó állapotú E39-ek gyakorlatilag pénztemetők de ezt mi látatlanban nem tudjuk megítélni.
Nézesd át, szánd rá azt a pár ezret ha kiderül hogy betegágy akkor passzold. Ha olcsón menthető és még várhatóan sokat elmegy akkor érdemes megtartani.
2019. máj. 26. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
2/5 A kérdező kommentje:
Köszi a választ, 280 000 km de ez biztos szám, viszont utánanéztem a típushibáknak és itt is előfordul az óracsoport pixeljeinek hibája illetve bal első ajtóélen a rozsdafoltok előjöttek már. Szerelővel se lesz gond. Viszont gondolkodtam hogy megérné-e esetleg várni még 7 évet amíg eléri az autó a 30 éves kort és egy youngtimer rendszámot esetleg ha kapna az szép lenne, bár nyilván oda már tényleg sok pénz kell állapottól függetlenül.
2019. máj. 26. 19:30
3/5 anonim válasza:
Ha már a normál fenntartás is a tűréshatáron volt eddig is, akkor én nem gondolkoznék rajta.
Ez az elment az ereje dolog sokkal súlyosabb lehet, mint egy légtömegmérő. És sokkal sokkal drágább.
A váltó téma szintén 6 számjegyű mulatság.
Szóval mindent összevetve az autó gondolom le van rúgva és az utóbbi időben csak a feltétlen szükséges lett ráfordítva. Így várhatók a nagyobb kiadások.
Szóval én nem gondolkoznék ebben az autóban.
Inkább eladnám és valami kis pénzből fenntarhatót néznék
2019. máj. 26. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
4/5 anonim válasza:
Sajnos az 525tds nem a legjobb az E39 közül motorikusan.
Nekem benzines volt, de ott is néha befigyelt egy komolyabb tétel (pl komránymü felujitás).
Azt tanácsolom engedd el ezt a kocsit, mindegyik idösebb autóba rengeteg pénzt lehet beleölni, és sosem lesznek hosszú távon tökéletesek.
2019. máj. 26. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
5/5 A kérdező kommentje:
Minden bizonnyal így lesz a leglogikusabb, bár szerelőhöz akihez vitték mindig még elviszem én is, bár valószínű hogy ő is hasonlót mond majd.:( köszönöm a válaszokat!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!