Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megszavazták, hohy jöhetnek a...

Megszavazták, hohy jöhetnek a kerelebb orrú teherautók. Most már csőrös kamionokkal is hízható lesz a félpótkocsi?

Figyelt kérdés

2020 végére már pl megjelenik a kerekebb orrú Scania? Hosszú fülkével.


[link]



2019. máj. 26. 08:32
 1/9 A kérdező kommentje:
Fönökömmel rendeltetek egy csöröst s be költözök.
2019. máj. 26. 08:49
 2/9 anonim ***** válasza:

Ne örülj!

"a növekedést azonban csak a vezetőfülke aerodinamikai kialakításának javítására lehet majd használni"

2019. máj. 26. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Hát azt irja a kepen hogy komfortosabb lehet a vezetőknek mert kb 1 méterrel hosszabb lesz.

Ezáltal biztonságos is lesz. Az a baj utol érsz valakit nincs semmi ami megvédjen.

Biztos lesz olyan gyártó aki inkább a sofőr kényelemre fogja fejleszteni az autót.

2019. máj. 26. 09:00
 4/9 anonim ***** válasza:
Ha hosszabb lesz a fülke akkor biztos hogy a belső tér is nagyobb lesz. Nincs más ami elvihetné a plusz teret.
2019. máj. 26. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

A kb 1 méter az az EUs direktíva szerint 80 centi.

Ez amúgy nettó hülyeség, mert a beltér tuti nem lesz nagyobb, csak az orr rész lesz áramvonalasabb.


A legendákkal ellentétben pont nőni fog a holttér.. :)


Ha megnézel egy T-s Scaniát, ott nagyon nem 80 centi az eltérés a sima vontatóhoz képest.


[link]

2019. máj. 26. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Azért arra kíváncsi leszek, mi lesz a módja a rendelet betartatásának.

Oké, 13,6-os ponyvás nem lesz hosszabb, de majd amikor jönnek a különböző tartályos, nyitott, széthúzható, szálanyag szállító stb pótkocsi variációk...

Vagy fel lesz jelölve a vontató oldalán, hogy eddig kell mérni raktérrel együtt és innentől az extra túlnyúlást?

2019. máj. 26. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
ha annyira erdekeltek lennenek a sofor kenyelmeben mar reg lehetett volna olyan fulkeket tervezni amik 2x akkorak lennenek mint a mostaniak, ugyesen kellett volna kihasznalni a helyet, de ez sok extra penzel jart volna es igazabol leszarjak a gyartok, ugy sem a sofor veszi az autot hanem a ceg akiknek csak a fogyasztas szamit. A most piacon levok kozul a Mercedes solostar kivitele a legtagasabb, de 1000 cegbol 1 ha vesz olyat...
2019. máj. 26. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
csőrös vontató eddig is volt, de főleg csak a kőszállítók használják, mert azoknak a trélere rövidebb, mint a platós félpótkocsik. A csőrös traktor + ponyvás tréler hosszabb lenne, mint a megengedett maximális járműszerelvény hossz.
2019. máj. 27. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

ponyvásban is vannak rövidebbek, de amúgy azoknak a kamu csőrösöknek semmi értelme, ugyan az a kutyaól fülke annak ellenére hogy nem alatta van a motor :D Csak mutatós oszt kész.


A Scania Longline egy egész élhető koncepció volt, de gondolom olyan horror áron voltak, és nem futószalag széria volt, mert ahogy nézem a videókat neten az összes különböző, szóval egyedi tervezésűek lehettek. De furcsa mód egyet sem láttam Svédországban, pedig ott nincsenek nyergesek, hanem teherautó + nyerges pótkocsik futnak :D

2019. máj. 31. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!