Megszavazták, hohy jöhetnek a kerelebb orrú teherautók. Most már csőrös kamionokkal is hízható lesz a félpótkocsi?
Ne örülj!
"a növekedést azonban csak a vezetőfülke aerodinamikai kialakításának javítására lehet majd használni"
Hát azt irja a kepen hogy komfortosabb lehet a vezetőknek mert kb 1 méterrel hosszabb lesz.
Ezáltal biztonságos is lesz. Az a baj utol érsz valakit nincs semmi ami megvédjen.
Biztos lesz olyan gyártó aki inkább a sofőr kényelemre fogja fejleszteni az autót.
A kb 1 méter az az EUs direktíva szerint 80 centi.
Ez amúgy nettó hülyeség, mert a beltér tuti nem lesz nagyobb, csak az orr rész lesz áramvonalasabb.
A legendákkal ellentétben pont nőni fog a holttér.. :)
Ha megnézel egy T-s Scaniát, ott nagyon nem 80 centi az eltérés a sima vontatóhoz képest.
Azért arra kíváncsi leszek, mi lesz a módja a rendelet betartatásának.
Oké, 13,6-os ponyvás nem lesz hosszabb, de majd amikor jönnek a különböző tartályos, nyitott, széthúzható, szálanyag szállító stb pótkocsi variációk...
Vagy fel lesz jelölve a vontató oldalán, hogy eddig kell mérni raktérrel együtt és innentől az extra túlnyúlást?
ponyvásban is vannak rövidebbek, de amúgy azoknak a kamu csőrösöknek semmi értelme, ugyan az a kutyaól fülke annak ellenére hogy nem alatta van a motor :D Csak mutatós oszt kész.
A Scania Longline egy egész élhető koncepció volt, de gondolom olyan horror áron voltak, és nem futószalag széria volt, mert ahogy nézem a videókat neten az összes különböző, szóval egyedi tervezésűek lehettek. De furcsa mód egyet sem láttam Svédországban, pedig ott nincsenek nyergesek, hanem teherautó + nyerges pótkocsik futnak :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!