A régebbi Peugeotkban tényleg rossz minőségű váltó van?
Figyelt kérdés
Elsősorban a 206-osaknál olvastam, de mivel annak korai darabjai egyidősek néhány 306-ossal, és 406-ossal, így gondolom azokban a típusokban is azokat a sebváltókat szerelték. Tényleg olyan durva, "rossz" ez a része ezeknek az autóknak?2019. máj. 22. 21:26
1/9 anonim válasza:
Megbízható, tartós. De a kapcsolási érzet, nos, az nem létezik kb.
2/9 anonim válasza:
Tipikus gagyi francia (ezt nem utalatbol mondom szimplan teny)
Ettol fuggetlenul szerettem/szeretem a francia autoim mert kenyelmes csendes autok sose hagytak cserbe
3/9 anonim válasza:
Nekem egy 1998-as 206-osom van, olyan, ahogy az elso valaszolo is irta. Problema nincs vele, megbizhato, de erzesre nem az igazi. Nem azt mondom, hogy olyan, mintha egy vodor mezet kavarnal egy fakanallal, de nem sokkal jobb.
4/9 anonim válasza:
Sokat segít ezeknél a váltórudazat cseréje (3 kis "pálca"), 10-15 ezerből meg lehet úszni, és sokat javítottál a helyzeten.
5/9 anonim válasza:
A 206-os 1.4 benzineseknek volt gyenge a váltójuk, de a többivel nem volt különösebben gond.
6/9 anonim válasza:
4#
A pálcák nem segítenek a valtón. Először a pálcák kopnak el, ha azt kicseréled utána a kapcsolóvilla a valtó belsejében kezd el lötyögni. Ha ez megtörtént, akár bowdenesre is átalakíthatod a kulisszát, akkor is lötyögni fog a váltókar.
El kell fogadni hogy ez ilyen. Amúgy pontos a váltó, a lógása ellenére sosem kapcsol mellé az ember.
7/9 anonim válasza:
"Először a pálcák kopnak el"
Pont erről beszélek, egy normális szerelőnél ez rendszeresen cserélve volt, és megakadályoztad vele a további hibákat.
8/9 anonim válasza:
Nekem 406 Coupém van. A váltó és a motor az ami elég jól össze van rakvan benne. Igazából ehhez a kettőhöz nem kellett még eddig nyúlni, pedig az autó már 18 éves és már majdnem minden más cserélve volt rajta. Inkább az a helyes megfogalmazás a váltóra, hogy néha pontatlan (Hátramenetet néha nem veszi be elsőre.), de ha hozzászoksz, semmi baj nincs vele. Viszont rossznak nem mondanám, mert ugyanolyan bivalyerős és elnyűhetetlen, mint egy régi Lada váltó.
9/9 anonim válasza:
Örök élet+1 nap. Az autós újságíró mukik azért nem szeretik, mert kapnak egy csomó sportkocsit tesztautónak és az után visszaülve a Peugeot-Citroen váltók borzasztó lassú, nagypapás érzést nyújtanak. De 15-20 éves koráig gyakorlatilag csak olajat kell cserélni benne, nem szervizigényes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!