Nissan Almera N15-nek mi lehet a hibája?
Sziasztok!
Van egy nagyon szeretett N15-ös Almerám, a gx változat, eredeti japán motorral.
Semmi gond nem volt vele, egészen idén februárig... Először feszültségingadozások voltak, utána olykor-olykor nem volt hajlandó elsőre indulni, csak kattanni egyet. Majdan -mivel úgy néz ki, hogy japánban is 3 az igazság- elkezdett rángatni, a sebességet nem tudta tartani, és ráadásként még padlónál sem gyorsult.
Elosztófedél, rotor, gyertyák, gyújtótekercs, trafó, gyújtókábel... Mind-mind cserélve lettek. Ott tartunk, hogy a feszültség ingadozás, az indítási probléma, és a rángatás is megoldódni látszik. Viszont még mindig erőtlennek hat a motor. Negyedik, Ötödikben alig húz, de a hármas sem olyan, mint egy éve. Mintha elhagyott volna jópár lovat. A legidegesítőbb pedig, hogy régebben nagyon precízen lehetett irányítani. A legkisebb gázadásra is azonnal reagált, most inkább megsértődik, ha nem fél gázzal indítom el.
Lenne ötletetek, hogy mi lehet a baj?
Én a testeléseket nézném meg, előfordulhat hogy amiatt csinál ilyeneket.
Más esetben több hibaforrásról lehet szó, ez egy egyszerű konstrukció és nincs olyan alkatrész benne ami mindenre kihathat.
Feszültség ingadozás: generátor(ban lévő feszültségszabályzó) vagy testelési hiba.
Nem indít: önindító vagy testelési hiba.
Rángat: elég sok oka lehet (megnyúlt lánc, rossz holtpont jeladó, légtömegmérő, rosszul beállított gyújtás/hibás valamelyik alkatrésze, stb stb)
Gyenge motor: esélyes hogy a rángatással kapcsolatos a hiba
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!