Jobbkormanyos autóról mennyiert rakják at a másik felére a kormányt?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egy vagyon.
Ha gyártották a kocsit balkormányosban, akkor olyat vegyél, ha nem akkor pedig szokd meg jobbkormánnyal/lapátolj tele egy talicskát pénzzel és építtesd át.
Nem csak a kormányt kell átrakni, rengeteg olyan dolog van amire elsőre nem is gondolnál és rengeteg pénz apránként beszerezni. Ha van balos donorod akkor esetleg neki lehet állni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha egy kicsit belegondolsz, ráébredsz, hogy nem csupán a kormánykerék átrakásáról van szó.
Az első tűzfal mindkét oldalát kell teljesen lemezig lefosztani, majd a kormányt, pedálsort, tartó konzolokat, és valamennyi ehhez kapcsolódó csövet, kábelt, szerelvényt, kárpitot stb. is át kell költöztetni a szembe-oldalra. És ezek közül van jó pár, ami nem szimmetrikus alkatrész, nem forgathatod el "csak úgy" 180°-ban. Szóval sok munka, ebből következik, hogy sok pénz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#4
Ez egyáltalán nem igaz, sokkal drágább az átalakítás.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A kormány "átrakásán" túl néhány apróság, ami még szükséges, és a lista nem teljes:
- műszerfal csere, átkábelezése
- padálok átrakása
- ablaktörlők átvariálása, cseréje
- fényszórók cseréje, beállítása
- ajtókon lévő kezelő gombok átvitele a másik oldalra.
nem nagyon foglalkoznak ilyennel, mert az átalakítás sokszor drágább, mint, amennyit az autó ér, nem véletlenül olcsók nálunk a jobb kormányos autók (nincs tiltva a használatuk, de sok a hátránya)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Még mindég ezen vacilálsz?Ha nem szpatnak,miért akarsz magadtól is szpni.Nem megszokható teljesen,de lehet vele együtt élni,közlekedni sok kompromisszummal, nyűgjeivel.
Én nem vennék ilyet.Akkor csak ha ajándékba kapnám,de előbb-utóbb lecserélném.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Gondolkodj már!
Előzni hogy fogsz vele? Ahhoz hogy kiláss az előtted haladó teherautó mögül, annyira balra kéne húzódni, hogy telibe kapják szemből. Viszont legalább a jobbkezes utcákat tisztelni fogod, mert egész más érzés úgy nézni a forgalmat, hogy nem 150 cm, hanem csak 10 cm gyűrődő zóna véd a jobb oldalról :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!