DRZ-400 -at le lehet fojtani A2 -re ha szükséges?
A 39 lovasok közül is sok van amelyik túl könnyű ahhoz hogy 0.2 kW jusson kilónként tehát nem vezethető A2 -vel.
Pontosan ezért lett odaírva hogy "ha szükséges".
A2-vel vezethető:
És ez is hasznos lehet:
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__67..
Én azt értem, persze hogy vannak külön A2 -vel vezethetőek, de ha van 10 motor és abból csak egy vezethető A2 -vel akkor az istenért se fogja megvenni senki ha a többi 9 jobb adottságokkal rendelkezik, csak épp le kell fojtani.
Ez érdekel engem nem az hogy van 1-2 motor most ami vezethető A2 -vel. A fojtásos tapasztalatok ha egyáltalán lehet fojtani, melyiket lehet fojtani, hogy működik az egész, stb stb
Elolvastad a gyk-s kérdésnél a válaszokat? 50 lóerőről 48-ra semmi értelme lefojtani. Szerintem hivatalosan nem is lehet, tehát hiába fojtod le házilag, ha a forgalmiba marad az 50 ló, akkor se vezetheted A2-vel. Nem ok nélkül van A2-es változata, olyat kell venni.
Vannak 60-70 lóerős motorok is 48-ra fojtva, annak még van is értelme.
Vagy válassz más típust.
Hivatalosan nem is lehet?
5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet 16. § (3) 2016. január 1-től hatályos szövege:
- Csak olyan motor fojtható, amelynek gyárilag van fojtott változata
- Papírmunka díja: 11 800 Ft (átalakítási engedély) + 4360 Ft (vizsga) + 4 600 Ft (kiegészítő vizsgálat) = 20 760
Ha a műszaki idejére lefojtom de a forgalomban már nem úgy használom akkor igen, van rá esély hogy szólnak érte, de mennyi is? 1%?
37 lóerőre lefojtva műszakiztatom le de 39 lóerővel hajtom a forgalomban melyik rendőr fogja megmondani hogy 2 lóerő el lett csalva?
Ennyi erővel akkor minden 2. motros ne is motrozzon mert Akrapovic vagy Yoshi dobja esetleg szettje van a motoron, és az pedig nem olyan mint a 2 lóerő elcsalás, mert a hülye is le tudja olvasni a kipufogóról a szöveget.
Ne legyünk már naívak, itt nem egy 2019 BMW S1000 -t fojtunk vissza A1 kategóriára és hajtsuk mint 125 köbcentis motrot.. Magáról a konkrét kérdésről egy szó nem lett említve továbbra sem. Azzal semmit nem érek el (és az sem akinek esetleg hasonló kérdés támadna a fejében) hogy beszélsz jobbra balra hogy így nem lehet, úgy van A2 -re, felesleges visszafojtani..
Mi felesleges ezen? Hogy 2 lóerő miatt nem 0.2 kW jut egy kiló tömegre hanem 0.2251367247, és 0.025 kW/kg miatt várjon valaki 6/2 évet a korlátlan jogsira? Ki fog lemondani egy tegyük fel tökéletes állapotú DRZ -ről ami pont azért 0.2 akárhány kW/kg mert jó állapotban van, de helyette megvesz valami 100.000 kilóméteres agyonstrapáltat mert még nem csinálhatja a korlátlant vagy nem érné meg ha van egy A2 -es jogsija már csak azért, mert pár EZRED kW/kg -vel nagyobb a teljesítménye a megengedettnél..
Még mindig a tapasztalt DRZ tulajdonosok segítségét keresem, vagy aki járatos ebben a témában, hogy pénzben mennyibe jönne ki, vagy inkább a súlyt kell növelni ha igen hogyan, blablabla..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!