Vélemény az Alfa Romeo rol?
A véleményem,hogy egy szép meg jó patinás márka,ami a vezetés folyamatos hibái miatt kb 30évig semmi érdemlegeset nem gyártott,már szinte tecchalott állapotba került amikor a 2000-es évek kozepen valami elkezdődött a brera/159-es parossal!Utána voltak még ilyen hamvába halott probalkozasok mint a mito meg giulietta......aztan 2016-ban erkezett az áttörés az giulia.......ami szép meg jó is.....csak addigra mar annyira elfordultak az emberek az alfától,hogy a márkánál ettől a modelltől várták a megváltást,megszámlálhatatlan időt/pénzt/energiat öltek a projektbe,de aztan egyaltalan nem úgy fogyott mint gondolták.....aztan ugyanerre a platforma összedibtak egy suv-ot,mert az most menő es nem lehet vele mellélőni,de a számok ott is mast mutatnak!
Ez az alfa "érzés",integetes meg ősszetartas szerintem meg a telepi suttyók privilégiuna a nímetbű behozott 4kilós lomjaikra,mert amugy nirmalis emberek nem kapnak rohamot ha szembe jön egy masik alfás!
1. Válaszoló: képzeld gondolhatsz bármit de sokkal de sokksl nagyom osszetartas van köztünk mint bárki más között, vagy pl mint te meg egy haverod között
2. Válaszoló: valamiben igazad van, dee az Alfa Romeo nak a befutott szériája a 156, ami az olcso kategoriába tartozik, az vitte fel sz emberek ledvét! Ha a 156 nem lenne akkor tobb Alfa sem lenne! És technikai hibája, nincs mint amire te gondolsz mivel van egy 156/om, meg egy 166fl em, tesómnak MiTo, szüleimnek 159
Kerdezo ezt innentöl kezdve nincs ertelme folytatni veled!
Mert mint kiderült van alfád,es szenvedsz is az alfásokat igen nagy százalékban érintő betegségtől aminek a neve elfogultság maximus!
A 156-os mint jó és befutott autó.....aminek nincs technikai hibája.....higy nem szakadt rád a plafon mikor ezt leirtad?!Végül is a twin spark motorok is benne a megbízhatóság meg a tartósság ne továbbjai,illetve mint tudjuk a futóműve is rendkívül sokat bír,ha mégis cserélni kell benne valamit akkor meg fillerekért adják hozzá az alkatrészt.....stb stb
A 156-os maximum azert kulonleges mert ez volt az első személyautó,amiben common rail dizel motorokat tettek!De ennyi....ezzel kifújt!
A 166 egy szinten messze földön híres betegágy,ugyhogy abba bele sem mennék!
Mito.....gyakorlatilag egy fiat grande punto,ugyan arra a platformra épül csak egy alfa jel van az elején,szóval ezt hagyjuk is!
Egyedül a 159 amire azt mondom hogy na.....az már probalkozasnak nem rossz,bár még ott sem nőttek fel a konkurenciához.....viszont a már említett lomokhoz képest minden tekintetben jobb!
Most az őstörténettel nem foglalkozva, csak a jelenleg is utcán járó modellekből kiindulva három nagy korszakra lehet bontani a márkát, és mindháromra más jellemző:
1. 1996-tól 2008-ig: 156-os, 147-es, 166-os, és 159-es. Ezek mind gyönyörű autók voltak, a maguk korában főleg, de a legtöbb forma a mai napig megállja a helyét. Viszont műszakilag nem voltak a toppon. Mind elsőkerekes, nem túl merev a kasztnijuk, olajat zabáló, gyenge motorokkal szerelték a legtöbbet (a V6-ost nem, de abból alig van), a gyárilag feszes futómű sportos, de rohadt érzékeny és könnyen problémás, az idő próbáját nem kiálló belső anyagokat használtak, stb. A 159-es még ezen felül is külön állatorvosi ló, mivel az a GM-el való rövid együttműködés szülöttje, gyakorlatilag Opel műszaki alapokra épül, és a dögös, sportos forma mellett egy nehéz és lomha autó lett. A legtöbb ma utcán látható Alfa ebből a korszakból van, és sajnos egyre több esik szét közülük kontár autószerelők, és kispénzű tulajok miat is. Érdemes kétszer is meggondolni, hogy hajlandó vagy-e időt, pénzt és energiát áldozni, hogy egy ilyet életben tarts; ne csábítson el az olcsó áruk, nem véletlen.
2. 2008-tól 2016-ig: ez volt az Alfa válságkezelő időszaka. Mindössze kettő tömegmodell jelent meg ebben az időben, a MiTo és a Giulietta, és mindkettő igazából egy Alfa dizájnos Fiat. Műszakilag talán valamivel tartósabbak, mint az előző korszakbeliek (bár a fiatalabb koruk miatt még ki tudja), viszont veszítettek is valami az "alfaságukból" a cuki kisautós dizájnnal, meg azzal, hogy képesek voltak egy Alfába háromhengeres, 85 lóerős motort rakni... ennyit arról, hogy az Alfa prémium márka akar lenni?
3. 2016-tól máig: ekkor jelent meg a Giulia, majd a Stelvio, és valószínűleg hamarosan még több hasonló modell. Ezek minden szempontból radikális változást hoztak az előzőekhez képest. A Giulia homlokegyenest nekiment a 3-as BMW, C Mercedes és Audi A4 piacának, hozzájuk dizájnban, műszaki tartalomban és árban is felnőve. Ez persze szubjektív, de azt gondolom, hogy a Giulia jobb lett mindhárom német prémium márka említett autójánál. Sajnos egyelőre a piac nem igazolta vissza az Alfát, hogy érdemes volt ezt meglépni, de ez már más kérdés.
Az összetartásról nem tudom mit szeretnél tudni. Nézd meg az alfaamore.hu-t, a képeket az Alfa City találkozóról, nézd meg a Facebook csoportokat, és láthatod, hogy az egyik legnagyobb autós közösség az országban. Integetünk egymásnak, segítünk, ha valaki bajba jut, ha erre van igényed, azt itt megkapod. Csak ne kérdezz hülyeséget a csoportban, a "kigyulladt a check engine lámpa, szerintetek mi a baj" jellegű kérdésekre itt is sokan ugranak. :)
Én imádom, mindenkinek különbözik az izlése! Már 4 éve családtag
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__93..
De linkeld e az összes többi kérdéshez is. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!