Miért van az, hogy a motor megállása után a hidraulikus kocsi leereszkedik egy bizonyos idő után, kb.1 óra mulva?
Mert hidraulikus /pontosabban hidropneumatikus/ a rugózása, ebből az olajnyomás elfogy, autó leereszkedik.
De semmi baj! Ha beindul a motor /lesz olajnyomás!/ visszanyeri régi formáját...
Ha a sok közül, egyetlenegy helyen is van minimális átengedés, akkor előbb-utóbb "leül" az autó.
Hogy hol? Szerelő tudja kideríteni, és hogy egyáltalán meg lehet-e, érdemes, milyen költséggel szüntetni. De ki a fenét érdekel, hogy lecsücsül az autó? Mint említettem, majd feláll!
Az ég áldjon meg! Minden hidraulikus rendszernek van kiegyenlítő tartálya, amiben olykor csökken, olykor növekszik a szint.
Nézted már pl. a hűtőfolyadék kiegyenlítő tartályát?
Ott is a folyadék hőtágulása miatt hol magasabb, hol alacsonyabb a szint.
És akkor megkérdezem: látod elfolyni a vizet?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!