Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért lenne ciki, ha a Logan...

Miért lenne ciki, ha a Logan Renault márkanév alatt futna európában?

Figyelt kérdés
Máshol is Renault Logan a neve. Miért nem ciki mondjuk brazíliában Renault név alatt adni, ha itt az?

2019. ápr. 16. 17:54
1 2
 1/11 anonim válasza:

A Renault világosan szét akarja választani az olcsó márkáját a középkategóriástól.


Dél amerikában viszont nem volt erős renault jelenlét, ami volt, az Renaultból is inkább az olcsó, strapabíró modellek, így ott egy Dacia nem ront a megítélésen (mellesleg teljesen ismeretlen), így aztán inkább a francia hangzású nevet tartják meg.



Egyébként minden piacon ez volt a választási szempont, hogy okoz e az anya márkának kárt. Ahol a Renault a kényelmes, középkategóriás, jól felszerelt, vagy sportos modellek szinonímája volt inkább, ott Dacia lett, ahol eleve a Renault is olcsó modellekkel volt jelen, ott Renault.

2019. ápr. 16. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Nissan márkanévvel is van Dacia.

Ez egyszerű marketing, ismeretlen névvel nem lehet értékelhető mértékben eladni, másik szempont, hogy egy elismert nívóra is tekintettel kell lenni.

Ezeket a szempontokat is értékelve döntöttek, hogy Dacia, Renault, vagy Nissan logó alatt kerüljön piacra a Dacia...

2019. ápr. 16. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Volt olcsó Renault, a Thalia, de azt sem merték nyugatra vinni.
2019. ápr. 16. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim válasza:

A Thalia sztorihoz hozzá tartozik, hogy a 4 ajtós limuzinok igazából kelet eu-ban, ázsibában és az USA-ban népszerűek, nyugat eu-ban nem nagyon.


Nem véletlen, hogy pl a Mazda3 4 ajtósa sem volt sokáig nyugaton, pedig azzal nem az olcsóság volt a gond.

2019. ápr. 16. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Teljesen mindegy mi a neve, ismerik úgy is az emberek, tudják miről van szó.
2019. ápr. 17. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 veterán vas ***** válasza:
Néhány éve Alain Prost nem tartotta cikinek starthoz állni -a Trophée Andros jégverseny sorozatban- éppen a Dacia Duster égisze alatt. Ha Ő bevállalta ezt a márkát, másnak sem kellene fanyalogni. ;)
2019. ápr. 17. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

Értem én h a keleti autók le voltak nézve, meg a Dacia nem volt a legjobb a keletiek közül, de állítólag a legkényelmesebb szocialista autó volt.


Érdekes h a Skoda mekkora márkanév lett, mert azért jó nem egy Audi de ahhoz képest nagy presztízse lett a skodanak.

2019. ápr. 17. 09:22
 8/11 veterán vas ***** válasza:

Nem szabad összehasonlítani a Skodát a Daciával.

A csehek már több mint 100 éves autógyártási múlttal rendelkeznek, saját fejlesztő gárdával, és komoly eredményeket elérő sportosztállyal. Ezzel szemben Pitestiben azt sem tudták még a 60'-as évek elején, hogy mi fán terem az autógyártás. Csupán 1966-ban -egy Renault licencalapján- kezdtek Dacia néven az R12 típus gyengébb minőségű másolatát gyártani.

Szóval, ne nagyon vedd egy kalap alá a két márkát. ;)

2019. ápr. 17. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

"a Dacia nem volt a legjobb a keletiek közül, de állítólag a legkényelmesebb szocialista autó volt."


Ez így van, még mai szemmel is az 1310-esem eszméletlen kényelmesnek, sőt, tágasnak tűnik. És tudod mi a durva? Hogy a Loganok sokkal kényelmetlenebbek. Amúgy az 1300/1310 nagyon jó technika volt: elsőkerékhajtás, 4 henger keresztben, takarékos is volt, szinte annyit eszik, mint egy mai 1.3-mas autó (7 liter körül). Csak szar minőségben lett legyártva.

Egyébként ezek az autók semmit sem vittek tovább. A Skodáknak és a Daciáknak a márkanéven kivül az égvilágon semmi közük nincs szocialista elődeikhez.

2019. ápr. 17. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 veterán vas ***** válasza:

Kilences válaszadó!

"..négy henger keresztben.." :O


Úgy tűnik, Te még az életben nem láttál 1300/1310-es Dacia motorteret.

2019. ápr. 18. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!