Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw e36-ban motor csere?...

Bmw e36-ban motor csere? 316-ról 325i-re

Figyelt kérdés

az offos goolge a barátod válaszokkal légyszi kiméljetek..

szvall az e lényeg hogy megvettem olcsón egy e36 316i M43B16 motorral és szertnék rakni bele egy nagyobb és erősebb motrot.plM52-B25 vagy M50-B25 .Haverommal bele is tudnánk rakni csak azt nemtudom hogy mennyi bajom lesz vele az elektronika részén..mennyi szenzort kell cserélni milyen ecu kell hozza stb tudnátok segiteni?linket is elfogadok ha nem érsz rá



#tuning #BMW #váltó #kuplung #M50-B25 #M52-B25 #M52-B20 #M43-B16 #bmw motor csere
2019. ápr. 13. 21:22
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Röviden: lehetséges.

Még rövidebben: gyorsabb és olcsóbb eladni, és venni helyette 25i-t, ja meg nem utolsó sorban legális lenne.



Így motort (nem motrot), váltót, kuplungot, hajtást, diffit, kihajtást, konzolokat, bölcsőt, bakokat, felfüggesztést, fékeket, tornyot, motorvezérlőt, kis radart, kábelkorbácsot, megkerülő ágat, levezetést és egyebet kell cserélned.

Ez csak a jéghegy csúcsa.

De durván egy 25i-t kell teljesen átadoptálni, ami egy 25i vételára *0,65.

Majd szépen lebontani a 16-t, aztán a 25i-t, aztán a 16i-t beszenvedni pár hónap alatt, és a 16i cuccait árulni.

Ezen felül mindent a 16i-ből kiárulni amit csak lehet, hogy ne 2,5 millióba legyen egy e36.



Tehát olyan x hónapos művelet, ha nem kókányolásról van szó.

Eladni a 16i-t, hozzá tenni fél métert, venni egy 25i-t, és azt felújítani: 1-1 hónap felújítással.

Különbség: üzembiztos, legális és sokkal olcsóbb, ja meg nincs minden műszaki előtt vissza alakítás, ha nem sikerül megkenhető biztost találni.

2019. ápr. 13. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Olcsón add el és vegyél egy 325i-t, de tényleg.

Úgy tűnik a haverral a tudás addig tart, hogy tudjátok merre lazul a 10-es csavar. ilyen művelethez komolyabb tudás kell. Arról már nem is beszélve, hogy papírja sose lesz, ha a sufniban barkácsoltok.


A google a barátod helyett, azt mondanám Totalcar a barátod. Olvasd el a Golf IV motorcseréről szóló cikket, pont ilyen helyzetre jól jön.


Sokkal érdemesebb lenne venni egy 325i-t és azt atomjaira szedni, kihegeszteni, fényezni, a hatjásláncot meg felújítani. Az sem lenne kevesebb meló és pénz, de könnyebb lenne kivitelezni meg papírozni

2019. ápr. 13. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
és úgy szebb is lenne az autó :D kőszi szépen a válaszokat és elolvasom a cikket is
2019. ápr. 13. 21:59
 4/6 A kérdező kommentje:
viszont nagyon ritka már a 323 vagy 25i használtan és ha van is 16 ról motor cseréltek tehát valszeg azok is kokányolva voltak megcsinálva
2019. ápr. 13. 22:01
 5/6 anonim ***** válasza:

Hát igen, az oldtimer/youngtimer tartása nem kispénzű emberek szórakozása. Vagy meg kell próbálni kintről hozni, vagy kivárni egy jó darabot és arra lecsapni

(Én E31-ben gondolkozom, szóval már utánanéztem kicsit :D)


#2

2019. ápr. 13. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Tipp: Vízkáros vagy motorhibás 25i-t vennék,

amennyiben van hozzá kellő tudás, akár 200-300 ezerből felújítható a motor maga.


Én az első autóm után (peug. 206 1.4 hdi) így csináltam projektautót.

Eladtam 2013-ba, vettem akkor a civic 8 2.2 CTDI-t családi és ingázó autónak, csak a benzingőz és a pici gyufásdoboz hiányzott.

Vettem egy bódét, egy 206 RC-t, vízkárosan, sajna átakart hajtani a gyerek 20-25 centis vizen 75-el és felkapta.

420 ezer forint volt így lényegében a bódé, váltóval mindennel.

Felújítva, frissen fényezve, kilakatolva 800 ezer forintba megállt a történet, illetve vettem egy indítható RC blokkot bele (2 liter benzin 178 lóerő), aztán kibeleztük, felújítottuk, olajpumpa-geom1 főtengelyt, új sor hajtókar, dugó hengerfej stb. olyan 600 ezer forintos történet volt, az utolsó csavarig mindenből új, igazából turbóhoz tervezett minőségben.

Kiárultam a gyári cuccokat a blokkból és 400 volt a motor maga így, nulla km-rel.

Röviden 1,4 millióból kész projektautó lett így.

Tehát egy használt kérdőjeles autó árából sikerült kihozni kilakatolva, mindenhol a legutolsó csavarig, fényezve.

Kotta új blokkal.

178 helyett 207 lóerő, szívó állapotban.

A teljesítménynövelés nem volt cél, csak összejött, ahogy a gyári minőség helyett túlméretezésre adtuk a fejünket.


A nulláról építeni munka, de megéri.

2019. ápr. 14. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!