Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Alfa Romeo 147 2004/2005/2006-...

Alfa Romeo 147 2004/2005/2006-ból lehet kapni normálisát 600. 000Ft-ért?

Figyelt kérdés
Alfa Romeo 147 2004/2005/2006-ból lehet kapni normálisát 600.000Ft-ért? Azt hallottam, hogy a Twin Sparkosokat lehet kapni ennyiért, de azokban sokszor hibásodnak meg a dolgok.

#vétel #Alfa Romeo #Alfa Romao 147
2019. ápr. 9. 14:43
 1/9 D. Brasco ***** válasza:
Az ilyen 6kilos twin spark 147-es alfáktől én így csupa nagy betűvel:MENEKÜLNÉK!!!!!
2019. ápr. 9. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Van egy ilyenem. Ha eladnám, 600e körül adnám. Az alábbiakat tudja:

-check engine lámpa ég

-olajat zabálja

-kuplung csúszik

-a váltó kóvályog, pontatlan

-hátsó ködlámpa visszajelző 1-2 percenként random hibát jelez menet közben, majd eltűnik, és ezt minden alkalommal hosszú sípolással honorálja

-bár volt cserélve szilent, lengőkar, stabilizáló pálca, még mindig nyekereg a futómű

-a fényszóró izzó valamiért kéthavonta kiég



Mindez annak ellenére, hogy ráment 4 év alatt vagy 1.5M Ft. Ugyanakkor azt el kell mondani, hogy nem hagyott ott soha.


Átverni nem akarok senkit, bontóba eladni nincs szívem, megcsinálni minden baját nem éri meg. Szóval áll anyukám garázsában. :)

2019. ápr. 9. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
A statisztika meg a tények bizonyítják hogy nagy a minőségi szórás bennük , típus bajok tucatja egyedi hibák drága anyagok dolgok stb . Arányaiban 10 új és használtból is 2 talán nem bajos talán .A forma meg a kényelem nemadja vissza azt amit a fenti kommentben leìrnak . 1,5 milkó egy jó taliga ára igen ez sem makulátlan lesz gond de 6 kilós gépre ennyit költeni és mindig van bibije...
2019. ápr. 9. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Nem, 1 milliótól vannak már a JTD alfák amik jók. TS-t elfelejteni, bár nekem az van.
2019. ápr. 9. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
47%

Ha van bejelentett, rendes munkád, akkor igazából tudod mit javasolnék? Gyűjts össze mégegyszer ennyit, majd sétálj be egy Toyota szalonba, és vegyél egy zsír új 132 LE-s Toyota Aurist. Tudom, hogy a magyar közbölcsesség azt mondja, hogy két dolgot nem szabad csinálni az életben: új autót venni, és hitelt felvenni, de hallgass végig.


A Toyota ad nyíltvégű maradványértékes lízinget magánszemélyneknek. Ez úgy néz ki, hogy fogod az 5.3M Ft értékű autót (ennyi az alapfelszereltségű Auris), ebből kifizetsz 1.2M Ft-ot önerőként, és választod mondjuk a 60 hónapos futamidőt és az 1.5M Ft-os maradványértéket. Ez utóbbi annyit jelent, hogy amikor lejár a futamidő, akkor választhatsz, hogy a) megveszed az autót maradványértéken, tehát kifizetsz 1.5M Ft-ot, és használod tovább az autót, b) visszaadod az autót, és átülsz egy zsír újba, vagy c) eladod az autót, és marad a zsebedben valamennyi pénz. Ha nem lenne egyértelmű, általában a "b" verziót érdemes választani. A havi lízingdíj ("törlesztőrészlet") 54e Ft. Annyit hozzá kell tenni, hogy ilyenkor Cascot kell rá kötni mindenképp, de mivel azt amúgy is érdemes, ezt nem számolom extraként.


Már látom, hogy mindenki ragadja a kezébe a billentyűzetet, hogy de kinek van évi 648e Ft-ja autóra, meg az értékvesztés, és egyébként is ők ennyiért jóállapotú használt Rolls Roycet vesznek, de számoljunk egy kicsit. A fenti konstrukció alternatívája, hogy veszel egy 1.2M Ft értékű 2008-as 147-est. Erre ha szerencséd is van 5 év alatt garantálom, hogy rá kell költeni legalább 1.5M Ft-ot (javítások, műszakik), és úgy sem lesz tökéletes, csak maximum használható, és az értékéből veszít még 600e Ft-ot, vagyis 5 év alatt elment rá 2.7M Ft, amiből ha eladod visszajön 0.6M, tehát átlagosan havi 35e Ft-ba kerül mindenestül. (Ha szerencséd van!)


Ezzel szemben az új kocsira elmegy 5 év alatt 1.2M + 5 * 12 * 54e = 4.44M, a futamidő végén a maradávnyérték 1.5M Ft, a kocsi értéke kb. 2M Ft, tehát ha itt inkább kiszállsz, havi 65e Ft ment el rá átlagosan. Benzint, olajcserét, adót nem számítok, mert az összességében mindkét esetben kb. ugyanannyi.


Tehát átlagosan havi 30e Ft-al kerül többe, hogy:

-vadonatúj autóval járj, nem egy 10+ évessel

-biztonságosabb autóval járj

-nincs rizikó, nem kell aggódni, hogy átver-e az előző tulaj, nyugodtan aludhatsz

-minden működik az autódon, nem frusztrál folyton a sok apró baj, hiszen garanciális

-ha a havi 54e Ft nem bizonyult problémának, 5 év után ismét új kocsid lehet 0 Ft ráfizetéssel


Ha a Toyota derogál, a Fordnál is van hasonló konstrukció, vagy kereshetsz egy márkafüggetlen pénzintézetet. Hangsúlyozom, hogy mindez akkor működik, ha van rendes fizetésed, és megteheted, hogy ennyi pénzed az autóban álljon. De ha ezek teljesülnek, nekem ez nem hangzik nehéz döntésnek. A pénzügyi műveltség nem áll meg ott, hogy ne költsük el a pénzünk és slussz.

2019. ápr. 9. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszod, végigolvastam, amit írtál. Az a baj, hogy még nincs bejelentett munkahelyem, mert még középiskolás vagyok :D De egyébként Alfát már biztos nem fogok venni.
2019. ápr. 9. 20:51
 7/9 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy ez lelombozó lesz, de ha középiskolásként mindenképp autót akarsz, akkor a régi Swiften kívül semmi mást nem javaslok. Az a létező legolcsóbb módja a motorizált négykerekű közlekedésnek ma Magyarországon.
2019. ápr. 9. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Nem szeretnék gonoszkodni, de olasz meg francia autóktól menekülni kell, amíg lehet
2019. ápr. 11. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Japán újabb 7-8 éves koreai Vw konszernek meg pár újabb francia régi Volvo Saab talán Opel pár típusa a jó , többi csak bukó .
2019. ápr. 11. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!