Kamionosok! Mit gondoltok a Ford vontatókról? Vki ült már ilyenben?
Nem is nagy durranás. Olcsó török vontató.
Most kezdtek el fejleszteni valamicskét ( más gyártóktól vásárolni ) mert nyugaton igazából a kutyának sem kell :)
Műszakilag nem ismerem , de ránézésre ez nem kamion fülke csak egy teherautó. Ezzel nem lehet kamionozni, annyira kicsi fülke. Belföldezni biztos jó, egy két napot ellehet lenni benne.
Itt le is írja.
Kicsit le vagytok maradva.
Kicsit sem vagyunk lemaradva, erre írtam hogy fejlesztgetnek. Vagyis inkább vásárolnak.
A régebbi Otosan/Ford kabin az teljesen kaki volt,a modernizált is.
Ez a legújabb fülke is érdekes. Actros MP3, VolvoFH4 jelleg, Actros MP4 tükör és FH4 lámpák :D
A műszerfal az nagyon Actros MP4.
A nagyon régi Otosanokban nem tudom milyen volt, az első modern Ford Cargokba Európában Iveco Cursos motor került ZF váltóval. Majd faceliftnél váltottak a régebbi Scania XPI motorra amit megtuningoltak SCR katalizátorral. A legújabban még nem tudom mi van.
Szóval mit gondolok erről? Próbálkoznak, összevásárolnak mindent mindenhonnan, olcsó török alapanyag és összeszerelés, olcsó ár - valamire biztos jó. Nehéz betörni az európai haszonjármű piacra, főleg az olcsó szegmensben. A minőségi elvárások elég nagyok még ott is.
Ilyen téren a Hyundait valahogy többe nézem, ők a Traigo Xcienttel legalább egyedit alkottak és elsőre egészen európai vontatót sikerült összehozniuk. Igaz az árban sem marad el az európai konkurensektől ( bár errefelé nem forgalmazzák ha jól tudom ).
lol, honnan tudod hogy gagyi? Talán vettél egyet és tapasztalatból mondod? Attól hogy török meg esetlen a kinézete nem biztos hogy gagyi... Az Orion is török már, és pl nekem orion TV-m van, a képe nem a legszebb, a menüben vannak helyesírási hibák de hibátlanul működik a mai napig :D
Ugyan ez a helyzet a Kamazzal is, úgy néz ki mint egy 20 évvel ezelőtti kamion, főleg belülről, ablaktekerős ablakok, de olcsó és igen tartós gép. A Kótai videóját elnézve nem épp a legnagyobb luxussal rendelkező fülke a régebbi Ford Cargo, de rengetegen hetelőznek- 1/2 hónapokat töltenek a mai napig Renault Premiumokba, ami talán még a Fordnál is gagyibb és rosszabb, vagy DAF CF-ekben... Nem is beszélve az autószállítókról a jó kis P fülkés scaniakkal :D
Persze a mai gyerekek iszonyatosan el vannak kényelmesedve, de ha pénz is szempont akkor jó választás egy Ford, egyedül a szervíz hálózat nem tudom mennyire van európában kiépülve...
És a pénzre visszatérve csak összehasonlításképp: egy alap fapados 410-es Scania 70-80 ezer euró körül van, egy Renault Premium 50 ezer körül, egy Kamaz 40 ezer körül. Ha a munka nem igényel különösebb speciális dolgokat, akkor melyiket vennéd, mint magán vállalkozó ? Na ugye...
"lol, honnan tudod hogy gagyi? Talán vettél egyet és "
Nem, de sok bemutató videót megnéztem a neten, illetve egy kiállítás során jómagam is ültem a fülkében, és arrafel mondom, hogy gagyi, nagyon gyenge az anyaghasználat, és az ergonómia a többi nagy névhez képest.
"orion TV-m van, a képe nem a legszebb, a menüben vannak helyesírási hibák de hibátlanul működik a mai napig"
Szóval gagyi, de működik :D
"Ugyan ez a helyzet a Kamazzal is, úgy néz ki mint egy 20 évvel ezelőtti kamion"
Tele is vannak Európa útjai új Kamazokkal meg régiekkel. Ja nincsenek :D
" A Kótai videóját elnézve nem épp a legnagyobb luxussal rendelkező fülke a régebbi Ford Cargo, de rengetegen hetelőznek- 1/2 hónapokat töltenek a mai napig Renault Premiumokba, ami talán még a Fordnál is gagyibb és rosszabb, vagy DAF CF-ekben..."
A legfiatalabb Premium is már vagy 6 éves, javarészt a nemzetközi forgalomból már kikoptak, a CF-ekre meg általánosságban nem is volt jellemző.
Az autószállítás speciális igényeket kíván,a minőség ott is ugyanaz, mint a nagyfülkéseknél.
"És a pénzre visszatérve csak összehasonlításképp: egy alap fapados 410-es Scania 70-80 ezer euró körül van, egy Renault Premium 50 ezer körül, egy Kamaz 40 ezer körül."
A fapados 410-es Scania alapból jobban felszerelt, mint egy két másik gyártó extrásabb modellje.
Renault Premiumot már nem tudsz venni évek óta. A Kamazzal meg nem tudsz normálisan és gazdaságosan fuvarozni.
" Ha a munka nem igényel különösebb speciális dolgokat, akkor melyiket vennéd, mint magán vállalkozó ? Na ugye..."
Valszeg a Kamazt venném, mert hülye vagyok és fizetném a másfélszeres fogyasztást, a másfélszeres útdíjat és csak én vezetném mivel arra ember nem jönne hozzám dolgozni :D :D
Már a Kótai videónál is sejteni lehetett hogy te is még csak képen láttál haszonjárművet, de a vége az még így is elég ütősre sikerült. :D
Kama3.. eszem-fszom megáll hóó :D
azért mert te itt nem látsz, nem jelenti azt hogy a ruszkiknál sincsen. Ez csak egy példa volt okostojás, és pont egy orosz csávó mondta hogy azért szeretik ők a kamazt (az oroszok) mert olcsók és strapabíróak.
A CF es Dafok ne nemzetköziznének? LOL a révésznél csak olyanok voltak évekig... És külföldön meg igen népszerű hetelésre
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!